- 15 jan 2024
- 72
- 77
- 18
Beste groep,
Opm: Geen digibeet maar wel 50plusser
Sinds maart 2024 in bezit van de CT200h en rij er met veel plezier in.
Buiten het connecten van de Bluetooth (auto <--> telefoon) heb ik me nog niet echt bezig gehouden met andere "links"
Lexus Link +
Ik heb getracht de Lexus Link + app te gebruiken maar na het aanmaken van een account vraag ie om je voertuig toe te voegen.
-Scan QR code
-VIN nummer invoeren
Moet dit beide gebeuren of is 1 van de 2 voldoende?
Ik zou niet weten waar ik een QR code moet vinden, dus begon ik maar met de VIN.
Maar als ik het VIN nummer ingeef, komt de app met de melding: "Niet in staat om het VIN nummer te vinden"
Infoscherm in de auto
Je moet aangemeld zijn om bv Benzine prijzen te zien
Is AANGEMELD ZIJN ingelogd met de Lexus Link + app, of moet ik me elders registreren, aanmelden, account aanmaken?
www.lexus.nl
Hier heb ik ook een account aangemaakt.
Deze site ziet wel mijn auto, met kenteken en ook VIN nummer.
Heeft dit enige connectie met mijn auto en of de Lexus Link + app?
Sorry voor de noob questions, en uiteraard rijd de auto ook prima zonder die digitale apps en sites maar toch wil ik een poging wagen om het allemaal werkend te krijgen.
Opm: Geen digibeet maar wel 50plusser
Sinds maart 2024 in bezit van de CT200h en rij er met veel plezier in.
Buiten het connecten van de Bluetooth (auto <--> telefoon) heb ik me nog niet echt bezig gehouden met andere "links"
Lexus Link +
Ik heb getracht de Lexus Link + app te gebruiken maar na het aanmaken van een account vraag ie om je voertuig toe te voegen.
-Scan QR code
-VIN nummer invoeren
Moet dit beide gebeuren of is 1 van de 2 voldoende?
Ik zou niet weten waar ik een QR code moet vinden, dus begon ik maar met de VIN.
Maar als ik het VIN nummer ingeef, komt de app met de melding: "Niet in staat om het VIN nummer te vinden"
Infoscherm in de auto
Je moet aangemeld zijn om bv Benzine prijzen te zien
Is AANGEMELD ZIJN ingelogd met de Lexus Link + app, of moet ik me elders registreren, aanmelden, account aanmaken?
www.lexus.nl
Hier heb ik ook een account aangemaakt.
Deze site ziet wel mijn auto, met kenteken en ook VIN nummer.
Heeft dit enige connectie met mijn auto en of de Lexus Link + app?
Sorry voor de noob questions, en uiteraard rijd de auto ook prima zonder die digitale apps en sites maar toch wil ik een poging wagen om het allemaal werkend te krijgen.