- 27 mrt 2012
- 860
- 11
- 18
Omdat ik binnen een maand of 3 ga emigreren en ik niet van plan ben om mijn LS400 uit te voeren naar het land waar ik heen ga, wil ik hem graag verkopen:
Het gaat om de volgende auto:
Project is te volgen op dit forum: viewtopic.php?f=16&t=3036
Er zit een nieuwe AC compressor bij twv. 300 euro met een jaar garantie.
Ook probeer ik voor verkoop het interieur nog in orde te krijgen.
Ik heb hiervoor een renovatieset gekocht, maar heb nog recht op de juiste kleur (was 2x fout gegaan) adhv. een hoofdsteun.
Wat er al allemaal aan gedaan is:
- Gasveren motorkap vervangen
- Bougies vervangen
- Bougiekabels vervangen
- Condensatoren in dashboard vervangen (voor verlichting + brandstofmeter)
- Knipperlichten voor vervangen
- Linker mistlamp vervangen
- Beide mistlampen omgebouwd naar LED (6000k)
- Gasklephuis schoongemaakt
Het is het model van 1994 welke wat voordelen heeft tov. de oudere modellen (bijv. grotere remmen, airco met r134 gas). De tellerstand is nu ongeveer 360.000 km.
Ik heb er vanaf begin mei elke dag mee naar mijn werk gereden (+/- 60km per dag) en hij loopt prima (redelijk stabiel met veel fileverkeer 1:8).
Ik ben geloof ik de 5e eigenaar, hij is tot 300.000 km bij van Dorst in Breda onderhouden.
Distributie, pomphuis en een aantal poelies vervangen bij 340.000 km (ook bij van Dorst).
Auto wordt verkocht zonder de velgen op de foto, maar met originele velgen voor dit jaar met prima banden:
Originele (oranje) knipperlichten zijn erbij.
Vraagprijs: 2250 euro.
Het gaat om de volgende auto:
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Project is te volgen op dit forum: viewtopic.php?f=16&t=3036
Er zit een nieuwe AC compressor bij twv. 300 euro met een jaar garantie.
Ook probeer ik voor verkoop het interieur nog in orde te krijgen.
Ik heb hiervoor een renovatieset gekocht, maar heb nog recht op de juiste kleur (was 2x fout gegaan) adhv. een hoofdsteun.
Wat er al allemaal aan gedaan is:
- Gasveren motorkap vervangen
- Bougies vervangen
- Bougiekabels vervangen
- Condensatoren in dashboard vervangen (voor verlichting + brandstofmeter)
- Knipperlichten voor vervangen
- Linker mistlamp vervangen
- Beide mistlampen omgebouwd naar LED (6000k)
- Gasklephuis schoongemaakt
Het is het model van 1994 welke wat voordelen heeft tov. de oudere modellen (bijv. grotere remmen, airco met r134 gas). De tellerstand is nu ongeveer 360.000 km.
Ik heb er vanaf begin mei elke dag mee naar mijn werk gereden (+/- 60km per dag) en hij loopt prima (redelijk stabiel met veel fileverkeer 1:8).
Ik ben geloof ik de 5e eigenaar, hij is tot 300.000 km bij van Dorst in Breda onderhouden.
Distributie, pomphuis en een aantal poelies vervangen bij 340.000 km (ook bij van Dorst).
Auto wordt verkocht zonder de velgen op de foto, maar met originele velgen voor dit jaar met prima banden:
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Originele (oranje) knipperlichten zijn erbij.
Vraagprijs: 2250 euro.