Lexus LS400 in Klokje Rond op AutoWeek

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Ja, hier op mijn werk ook geblokkeerd :sad: :mrgreen:

Zal straks thuis eens kijken.....
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Leuk filmpje, wel een op gas met af en toe backfire in de motor.(ik meen dat deze motoren niet goed op gas willen lopen.) Ik heb mijn LS van 1992 met 113000 km op de klok ook een paar keer aangemeld voor deze rubriek evenals mijn vorige Honda Legend. Je krijgt nooit antwoord van Autoweek. Maar leuk dat er weer even aandacht is voor een mooie oude Lexus. En weinig problemen zoals verwacht. Wel is de binnenkant een beetje versleten zo te zien maar daar hebben de oudere LS'en wel meer last van.
 

relexus

Hoort erbij
4 okt 2010
76
0
0
Ja gave auto, de stuurbekrachtiging was al eens lek geweest, en de fuseekogels heeft de beste man laten vervangen. Verder ziet die er nog heel netjes uit, ik vind de kleur persoonlijk niet zo geweldig, en jammer dat er gas in zit. Het leek trouwens ook dat de airco display niet meer werkte. Maar verder ziet de auto er nog net uit. Als ze deze hebben gehad pakken ze niet nog een keer een ls400 denk ik he? hoef ik daar ook niet meer naar uit te kijken :cry:
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Net toch even kunnen bekijken s?.....

Voor 20 jaar te zijn ziet de LS er nog heel goed uit, schitterende wagen.

Vond zelf de kleur wel mooi, al had ik de indruk dat de LS rechts vooraan herspoten was, zat precies kleurverschil op....
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Deze heeft zich zelf nog niet bewezen met maar 212K :mrgreen:, maar wel leuk verhaal

Oude LS-en doen het wel redelijk op LPG, maar je bent veel eerder aan kleppen stellen toe. Persoonlijk zou ik het LPG niet doen. Want het omslagpunt ligt wel een stuk verder dan slurpende Amerikaanse 8 cilinders. Als je de kosten van de installatie in gedachten houd + de reparaties die je krijg. Want na twee keer kleppen stellen is het tijd voor revisie. Je moet toch aardig wat tonnetjes rijden om die heisa te verantwoorden.

Als je veel rijd, zou ik de LS aan de kant schuiven en gaan dieselen.
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Nee de kans dat ze mij bellen is nu nul dus dan vertoon ik af en toe mijn bakkie hier op dit forum onder de liefhebbers. Vanmiddag net de winterbanden eronder laten zetten op de 16 inch velgen die ik van Jelmer heb gekocht. De velgen als nieuw laten spuiten en Fulda 225/55-16 winterbanden er om heen. En meteen heb je weer meer veercomfort ipv de 17 inch die ik normaal berijd. Ik zal de auto binnenkort even poetsen en een fotootje plaatsen op de andere velgen. Staat best wel gaaf zo. Deze LS heeft ook mooie velgen maar zijn ook niet van de 1990 uitvoering maar eerder 95-97 denk ik.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
95-97 model ja.

Even terloops, hoeveel heeft het je nou gekost om de velgen te laten spuiten? ik wil dit ook wel met de wielen van me tweede LS doen. Stuur me maar even een PM om dit schoon te houden, Ook met waar je de wieldopjes heb gekocht graag :smile: