Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Precies waarvoor ik de gratis Google maps gebruik.ik gebruik de navigatie vooral daarvoor (files zien aankomen).
Laat me weten of ze betalen a.u.b., dan stuur ik (en wat collega’s) ook een rekening naar Toyota Motor EuropeStuur de rekening wel naar Lexus….
Kan je CarOptions aanraden. Wil geen reclame maken maar heb weloverwogen een keus gemaakt en tot nu erg blij mee. Heb het nu een paar maanden in mijn auto en gebruik het dagelijks. Ik heb het wel laten inbouwen. Dan geven ze er ook langere garantie op volgens mij.Was erg happy met de navigatie van Lexus, maar zit nu te denken om toch maar CarPlay er in te laten zetten.
Heb een enorm beeldscherm in het dashboard en wil wel dat dat een nuttige functie heeft.
Stuur de rekening wel naar Lexus….
;-)
Klopt. Zal waarschijnlijk mijn review zijn geweest. Maar ik ben er al achter waarom. Ik stopte mijn telefoon in de opbergvak van de armsteun.Zag in een review hier dat de module er soms mee stopt, maar dan wel weer zelf opstart.
Daar kan ik heel slecht tegen, dus dat weerhoudt mij er nog even van om ze direct te bellen.
Maar ik zal het meenemen in de overwegingen.
Dank voor het meedenken!
Waardevolle toevoeging, waarvoor dank!Klopt. Zal waarschijnlijk mijn review zijn geweest. Maar ik ben er al achter waarom. Ik stopte mijn telefoon in de opbergvak van de armsteun.
Daardoor verbreekt de Bluetooth verbinding denk ik en kan de module je tel niet vinden.
Sinds ik mijn telefoon niet meer “verstop” is dit euvel weg. Laat hem nu vaak op de bijrijdersstoel liggen.
*zal de review aanpassen.
Ik moet zeggen ik heb echt goed contact met ze gehad. Als je ze door hen laat inbouwen krijg je twee jaar garantie. En als het niet bevalt halen ze het er weer voor je uit.Waardevolle toevoeging, waarvoor dank!