Lexus rijder in spe

JohanZ

Nieuw hier
5 okt 2011
18
0
0
Autoliefhebbers,

betrap me erop dat ik toch regelmatig op dit forum kijk, dus ik dacht laat ik een account aanmaken. Ben Johan, 26 jaar, woon in Amersfoort.

Ben van nature een Alfa-liefhebber maar toen ik een nieuwe leaser moest uitzoeken en in de CT stapte was ik in ??n klap verkocht. Daar waar de Giulietta te kort schoot (beenruimte, rijgeluid, zitpositie, etc) kon ik me helemaal vinden in de CT. En ook nog eens goedkoper m?t automaat (erg lekker met mijn 50k -m.n. in de file- per jaar).

Hij is als volgt besteld:
Business line Pro
Verder geen opties alleen HDD-navigatie en winterbanden.
Kleur white pearl. Heb altijd al een witte willen hebben, en het is maar voor 3 jaar dus waarom niet!

Wordt geleverd in december. Hoop dat het wat sneller kan ..

Tot kijk op het forum!
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
:hi: Hallo Johan,

een officieel welkom dan.

En nog meer leesplezier gewenst.

Ohh enuhm :photo: :photo: :photo: :photo: !!
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
hoi johan! welkom op het forum! :)

alvast veel plezier met je CT!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hoi johan! welkom hier!!!

Mijn collega rijdt in een Alfa GT en heeft na een proefritje in de CT200h toch wel wat positieve gevoelens achtergelaten, dus het kan dus wel :)
 

JohanZ

Nieuw hier
5 okt 2011
18
0
0
micdee zei:
van de CT natuurlijk .......

Oeps...!

Showen mag wel toch? Heb hem nog steeds, mijn vriendin rijdt erin. In mijn ogen issie mooier en rijdt beter dan mijn Mini.

<onbekende bijlage (.jpg)>
<onbekende bijlage (.jpg)>

Iedereen bedankt voor warme welkom. Wanneer de Lexus er is volgen de foto's!
 

Bijlagen

  • 3855139mb[1].jpg
    3855139mb[1].jpg
    41,5 KB · Weergaven: 36
  • 3855139_3mb[1].jpg
    3855139_3mb[1].jpg
    49,2 KB · Weergaven: 32

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
147 is zeker een leuk sportief auto :)

sowieso vind ik alfas wel leuke auto's.... alleen bekijk ik naar het totaal plaatje :)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Welkom op het forum!

Alfa?s hebben altijd mijn aandacht gehad, erg mooie auto?s en ze hebben ook erg rappe erbij zitten. Jammer dat ze het niet goed voor elkaar hebben qua kwaliteit maarja zo heeft ieder merk wel wat.

Veel plezier op het forum!



gr. koen
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
JohanZ zei:
micdee zei:
van de CT natuurlijk .......

Oeps...!

Showen mag wel toch?

..............................

Iedereen bedankt voor warme welkom. Wanneer de Lexus er is volgen de foto's!

Johan van mij mag je foto's van allerlei auto's plaatsen, liefst Audi's, Mercedes AMG's, Lambo's, alfa's, ferrari's, of een Koenigsegg.

Mijn vraag om foto's was ook meer een plagerijtje, aangezien je nog een tijdje moet wachten.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
micdee zei:
JohanZ zei:
micdee zei:
van de CT natuurlijk .......

Oeps...!

Showen mag wel toch?

..............................

Iedereen bedankt voor warme welkom. Wanneer de Lexus er is volgen de foto's!

Johan van mij mag je foto's van allerlei auto's plaatsen, liefst Audi's, Mercedes AMG's, Lambo's, alfa's, ferrari's, of een Koenigsegg.

Mijn vraag om foto's was ook meer een plagerijtje, aangezien je nog een tijdje moet wachten.


Correctie: je mag allerlei auto's plaatsen, maar het liefst LEXUS :rulez: :)
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Alan zei:
Correctie: je mag allerlei auto's plaatsen, maar het liefst LEXUS :rulez: :)

inderdaad! ;)

@johan: me vriendin is ook rond aan het kijken voor een autootje daar viel de 147 ook onder!
nog wat bijzonderheden ermee gehad??
 

JohanZ

Nieuw hier
5 okt 2011
18
0
0
Jeroen, geen bijzonderheden. Hebben hem gekocht met 170k op de klok en heeft nu bijn 3 ton gelopen. Alleen maar 'regulier' (tussen haakjes want afgelopen jaar dik 3000 euro aan onderhoudskosten) onderhoud. Wel schokdempers rondom, wiellagers achter, draagarmen, remschijven, etc,etc afgelopen jaar vervangen. 1 keer iets buiten de beurt om; kleine lekkage van olie, was de pakking van de oliepomp.

Verder nooit wat kapot. Is ook een probleemloos model. Neem wel de jtd, heerlijke motor.