Lexus rx300 Limburg

hljgommans

Nieuw hier
15 jul 2013
5
0
0
Dag mensen,
Na jarenlang trouwe audi rijder te zijn geweest a3/4/6 de overstap gemaakt naar Lexus.
Helaas door slechte ervaringen met de audi dealer en enorme onderhoudskosten, distributie/stuurhuizen/bakproblemen, helemaal klaar! Iedereen in mijn omgeving die pretendeert verstand te hebben van auto's en geloof me dat zijn er een paar want we hadden vroeger een garagebedrijf en kennen nogal wat monteurs, adviseert een Toyota/Lexus.
Nou en 3 maanden terug de knoop doorgehakt en een rx300 aangekocht. Mede door de ervaring die ik heb opgedaan tijdens een vakantie in Canada. Daar heb ik in een Lexus een proefrit mogen maken over zowel de highway als de woeste gravelraods! Verkocht!
De eerste ervaringen met het forum zijn positief! De gestelde vragen werden al meteen binnen enkele uren met een deskundig antwoord voorzien. Ik zal zover ik kan mijn steentje ook bijdragen aan een mooie Lexus (rij) beleving.
GEGROET
 
Welkom op het forum! (en met terugwerkende kracht proficiat met de RX) ;)
 
Welkom hiero op het forum.
En nog een mede limburger, nog ff en we zijn in de meerderheid.
Veel plezier met je rx maar dat zal wel goed komen.
 
Welkom op Het Lexus Forum, er is hier idd veel kennis aanwezig, en deze word steeds meer uitgebreid.
Veel plezier met je RX :D
 
Welkom hier!
Ik heb ook gehoord dat veel tdi modellen van de vw/audi groep vaak motor problemen geven en ook dat de dsg bakken kapot gaan..
Iig veel plezier met je RX! :rulez:
 
Welkom op het forum :hi: en fijne kms met de RX gewenst!