Lexus SC 430 gekocht

Lagerweij

Nieuw hier
9 nov 2024
3
13
3
Afgelopen week bij Louwmn Breda een Lexus SC430 gekocht. Stond al even op mijn wensen lijstje. 2x eerder een Volvo C70 gereden, maar wilde nu eens iets anders. Fantastische motor in vergelijking met de 5 pitter van Volvo. Bezit buiten de SC nog een aantal Volvo,s. Ben eigenlijk wel echte Volvo man. Maar dit uitstapje is wel echt aan te bevelen.

Bijlagen

• IMG_0698.jpeg
    IMG_0698.jpeg
    54,7 KB · Weergaven: 39
Sorry, is niet te vergelijken met een Volvo in algemene termen.
Gefeliciteerd, de SC 430 is naar me toe gegroeid. Ik vind m nu prachtig. Veel mooie km's in deze prachtige wagen! Overigens een schitterende kleur. Heb je wat meer details, type en km stand bv?

Bouwjaar is 2007. Oorspronkelijk een auto uit Luxemburg.
Lexus SC Convertible 4.3 Benzine Standaard Black leer ABC BLexus SC Convertible 4.3 Benzine Standaard Black leer ABC B
Dit staat er op het koop contract. Auto is uit 2007. Komt bij Lexus Breda vandaan. Helaas alleen bij aflevering niet echt een “premium” gevoel gehad.
Het is voor een Volvo rijder pursang wel iets om “vreemd” te gaan hoor. Maar ben voor de motor gevallen, en Volvo heeft geen V8 in een cabrio

• Leuk
Waarderingen: levensnevel
Ik heb een tijdje geleden ook naar dezelfde auto gekeken, en me uiteindelijk ingehouden :-). Veel plezier er mee.