- 29 jun 2015
- 165
- 40
- 28
Goede middag,
ik heb vandaag veel uren, bovendien voor niets, in mijn fraaie GS 450 H doorgebracht. Had oorspronkelijk afspraak voor het in werking brengen van de connected services en had gevraagd of ze de kaart konden updaten. Eergisteren liet de wagen mij voor mijn eigen huis staan, met een heftig knipperend dashbord, koplampen en reeksen van foutmeldingen in de display. De depannage via de Lexus alarmlijn laten komen en net bij aankomst bleek de auto weer te starten.
Nog een jaar onder garantie, dus niets aan de hand zou je denken.
Afspraak gemaakt bij Lexus Biarritz, die geen officiele dealer bleek te zijn, maar Toyota Plus. Dqt merk je na twee uur rijden -(
De monteur had nog nooit een GS van binnen gezien en sloot de auto op de analyse apparatuur aan. Reeksen foutmeldingen en missende connecties van van alles en nog wat. Hij noch ik hadden ooit zoiets gezien. Hij vond geen enkele mogelijkheid om te bekijken of de software van de auto en de kaart up to date waren en de connected services waren onbekend terrein.
Van alles geprobeerd onder toezicht op afstand van de customer content manager, die de monteur na anderhalf uur van de klus haalde.
Te ingewikkeld, ik moest een nieuwe afspraak maken.... en
Kort en goed: ik ben zeer teleurgesteld het parkeerterrein qfgereden, daarbij een bocht wat kort nemend en schade makend aan de dorpel onder het voorportier.eventueel vervangend vervoer meekrijgen, een Yaris oid.
Morgen bellen met een echte dealer (Bordeaux), hen mijn problemen voorleggend en gebruik makend van de Jockey service, de franse naam voor red carpet.
Voeg hierbij dat we hier gisteravond erg zwaar weer en onweer hebben gehad, waarbij veel bomen op het terrein blijken te zijn omgewaaid: ik heb het echt naar mijn zin -)
ik heb vandaag veel uren, bovendien voor niets, in mijn fraaie GS 450 H doorgebracht. Had oorspronkelijk afspraak voor het in werking brengen van de connected services en had gevraagd of ze de kaart konden updaten. Eergisteren liet de wagen mij voor mijn eigen huis staan, met een heftig knipperend dashbord, koplampen en reeksen van foutmeldingen in de display. De depannage via de Lexus alarmlijn laten komen en net bij aankomst bleek de auto weer te starten.
Nog een jaar onder garantie, dus niets aan de hand zou je denken.
Afspraak gemaakt bij Lexus Biarritz, die geen officiele dealer bleek te zijn, maar Toyota Plus. Dqt merk je na twee uur rijden -(
De monteur had nog nooit een GS van binnen gezien en sloot de auto op de analyse apparatuur aan. Reeksen foutmeldingen en missende connecties van van alles en nog wat. Hij noch ik hadden ooit zoiets gezien. Hij vond geen enkele mogelijkheid om te bekijken of de software van de auto en de kaart up to date waren en de connected services waren onbekend terrein.
Van alles geprobeerd onder toezicht op afstand van de customer content manager, die de monteur na anderhalf uur van de klus haalde.
Te ingewikkeld, ik moest een nieuwe afspraak maken.... en
Kort en goed: ik ben zeer teleurgesteld het parkeerterrein qfgereden, daarbij een bocht wat kort nemend en schade makend aan de dorpel onder het voorportier.eventueel vervangend vervoer meekrijgen, een Yaris oid.
Morgen bellen met een echte dealer (Bordeaux), hen mijn problemen voorleggend en gebruik makend van de Jockey service, de franse naam voor red carpet.
Voeg hierbij dat we hier gisteravond erg zwaar weer en onweer hebben gehad, waarbij veel bomen op het terrein blijken te zijn omgewaaid: ik heb het echt naar mijn zin -)