Lexus uit Wezep

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Bierfles zei:
Zoiets bedoel ik ja, Ik hoef dan alleen USB, dus ga eens op zoek.
Makkelijk aan te sluiten?


goed te doen! :)
radio eruit halen, stekker inplugen op de achterkant, stekker inplugen op het kastje en afmonteren.
 

Bierfles

Nieuw hier
13 jul 2010
22
0
0
Er stond al een beschrijving op dit forum geloof ik voor het verwijderen van de radio.
Moet ik alleen nog ff kijken wat voor stekker ik ga halen voor USB.

Dan maakt het ook niet zoveel meer uit als de CD het niet meer doet.
 

Bierfles

Nieuw hier
13 jul 2010
22
0
0
Nog 2 vraagjes:
Wat voor aansluiting zit er achterin de radio voor die USB?
En zitten er standaard lampjes in? Ik heb namelijk ook 1 lampje kapot, dus als ik toch de middendeel los heb liggen vervang ik die gelijk.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
de aansluiting voor zo'n adapter is gewoon een zoveel pins stekker ik weet niet precies hoeveel! dat zou je even achterop de radio moeten kijken! die heb je binnen 5 minuten eruit de radio.

en het lampje zou je even bij de dealer moeten vragen ik ben al flink op zoek geweest naar die info maar dit is volgens mij niet te vinden op internet.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Een lampje van de radio kan je bij de dealer ook niet halen, dit zijn volgens mij soldeer leds in zo'n vierkant plaatje. Ik zou voor een mooie dubbel din gaan, dan heb je meer zekerheid als dat je een zelfde unit gaat halen op de sloop.



gr. koen
 

Bierfles

Nieuw hier
13 jul 2010
22
0
0
Ik zit nog in discussie met de dealer die mij deze Lexus verkocht heeft. Hij heeft aangegeven dat er een nieuwe radio in zou komen, maar die zit er niet in. Heeft iemand enig idee hoe duur een originele nieuwe radio kost?
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ah ok, die lampjes zijn wel bij de dealer te halen, let op: Alleen bij de Lexus dealer, Toyota levert dit niet.

En een echt nieuwe audio unit zal denk ik zo'n 1500 euro kosten, nee ik maak geen geintje...
 

Bierfles

Nieuw hier
13 jul 2010
22
0
0
Een originele Lexus radio??? 1500 Pleuri. Das een hoop geld, geen wonder dat die kerel van de garage moeilijk doet.
Laat hem maar 1000 euri naar mij overmaken, koop ik wel een mooie dual din...
 

Bierfles

Nieuw hier
13 jul 2010
22
0
0
Precies, hij wil alleen niet meewerken. Ik was op een zaterdag wezen kijken, hij zei er komt de maandag erop een nieuwe radio in. Heb hem donderdag opgehaald, maar niet naar de CD speler gekeken, radio deed het. Paar dagen later een cd-tje proberen. Deed niks. Ik die kerel gemaild, maar hij heeft het alleen over de ouwe Peugeot 206 van mij. Lekt olie ofzo.
 

bakker

Actief
4 mei 2011
123
0
0
ik heb de originele radio nog van mijn is200 werkt perfect
maar ik heb deze niet meer nodig interesse ?

gr dieter
 

Bierfles

Nieuw hier
13 jul 2010
22
0
0
@KWP: das idd zo, zal ik hem ff vertellen.
@bakker: Nee, toch bedankt. Ik wil eerst kijken wat ik bij die kerel kan weghalen. Als dat niet lukt, ga ik voor een schermpie denk ik.