Lexusforum meeting poll (Sluiting 3 september)

Lexusforum meeting poll (Sluiting 3 september)

  • 1 maal op 19 september.

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1 maal ergens in oktober (met CT introductie)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Opties:
A: ??n maal een meeting in September, welke wij zelf organiseren
B: ??n maal een meeting ergens in Oktober, georganiseerd door Lexus Amsterdam, waarbij wij ??n van de eerste zijn die de nieuwe Lexus CT200h mogen proberen.
C: Twee maal een meeting, een kleine in September (welke wij zelf organiseren) en een grote in oktober (georganiseerd door Lexus Amsterdam en Lexusforum.nl).
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Nog een paar dagen, de meeste lijken voorlopig de voorkeur te hebben voor 1 meeting in oktober.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Klopt, want ik heb het ook best druk, dus liever 1x goed dan een kleintje nog tussendoor :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik denk dat de eerste meeting gewoon een kleine gathering wordt :) Niets geregeld gewoon ergens elkaat op een bepaald tijdstip ontmoeten. In oktober zal ik er een mailing uitdoen.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
klopt, persoonlijk denk ik ook dat het leuker is zo een meeting (zoals arjan dat ook heeft gezegd). Misschien moeten we maar een keer in de winter weer bi elkaar komen, want dan kunnen we even (DRIFTEN) :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
HAha niks :)

Lexusforum wordt steeds groter, dus waarschijnlijk steeds meer animo. Daarnaast ken ik nog wat lexus eigenaren die niet op dit forum zitten, maar wellicht toch wel intresse hebben in bv de okt meeting. (of is dit alleen voor forumleden hube?)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik denk dat wanneer men gewoon een Lexus heeft, men deel kan nemen aan de meeting, laat ze mij alleen wel een email sturen (info (at) lexusforum (punt) nl). Mijn ouders bijvoorbeeld rijden allebei Lexus, maar je zal ze niet zo snel op een forum zien discussieren. Toch zouden ze het heel leuk vinden om met de Lexussen langs te komen op een meeting, en lijkt mij dat ook vrij normaal. Ook zal mijn partner erbij zijn, sinds zij ook een Lexus heeft (onze IS200). Dus alleen al bij mij gaat de regel niet echt op :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.