Lexusforum.nl mededelingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
69
0
Het forum "op het net gevonden" is samengevoegd met "The Lounge". Alle topics zijn dus veprlaatst naar dit forum.

Verder zijn de navigatie menu's aan de linkerkant niet meer zichtbaar wanneer in het forum. Gebruik voor het navigeren de flash-links in de header.

Hube

Wij zijn overgegaan op een nieuwe server. Mochten er problemen zijn, laat het aub in dit forum weten of via email adres info (at) lexusforum (punt) nl

Lexusforum wordt nu gehost op een Nederlandse webserver. Dit moet voor alle in Europa wonende gebruikers een verbetering van snelheid inhouden. De vorige webserver stond in de VS. Zeker wanneer het druk was in de VS betekende dit een grote achteruitgang in snelheid voor de bezoekers uit onze onze omgeving.

Verder heb ik gelijk een nieuwe versie van het CMS geintalleerd. Alles zou goed moeten werken.

Gr
Hube

Mochten er problemen zijn met de streaming media op de voorpagina en in de fora en U heeft Internet explorer 8. Naast de adresbar is er de optie deze website in de compatibillity mode te laten werken. Dit lost alle problemen op.

Waardoor deze problemen veroorzaakt worden is nog onduidelijk en heeft mijn volledige aandacht.

Corefiles updated.

Mochten er problemen zijn, welke dan ook, zouden jullie deze dan willen melden?

Forum avatar CHMOD permissies aangepast. Dit is de reden waarom sommige avatars niet verschenen.

Corefiles en database updated. Mocht u problemen tegenkomen, zou u dit dan aan mij willen doorgeven?

Forum IS gen 2 opnieuw ingedeelt. Smilies codes updated.

Nieuw subforum gemaakt in Marketplace. Het nieuwe forum heet Gezocht. Ee naantal topics die daar in thuis horen zijn daar naartoe verplaatst.

Hoofdwebsite van Lexusforum (nieuws) verder geintergreerd met het forum. Het is nu mogelijk vanaf de hoofdpagina in te loggen en op de nieuwsberichten (geplaatst vanaf heden) te reageren.

Mochten jullie problemen tegen komen, laat dit dan aub weten.

Excuus voor het ongemak, er waren wat fouten gemaakt in de redirection settings. Het forum moet nu weer goed werken.

Snelreageren ingeschakeld. Let wel op, geen shortcut opties naar de emoticon codes.

Status
Niet open voor verdere reacties.