ligt het aan de vorm van neus?

Duderino

Nieuw hier
16 nov 2011
5
0
0
Sinds we onze CT hebben zijn we reeds aan onze 3de nummerplaat toe. Andere mensen vinden het steeds nodig om met hun trekijzers in de nummerplaat van onze CT te boren.
gelukkig zit de nummerplaat op deze hoogte anders had ik al 3 keer de bumper moeten vervangen.
volgens mijn echtgenote ligt het aan de vorm van de neus. Volgens mij zijn er gewoon teveel lompe chauffeurs op de baan die te gierig zijn om parkeersensoren aan te schaffen en hun trekijszers dan maar als voelspriet gaan gebruiken.

wat is jullie ervaring?
 

therock

Hoort erbij
24 dec 2011
45
0
0
Hi Dude :)

Kan liggen aan het type kentekenplaathouder. De ct heeft deze nodig aan de voorzijde om een rechtoppervlak te verkrijgen. Er zijn type houders die geen ondersteuning bieden achter de plaat. daarnaast heb je minder vervorming bij relief letters. Fotootje wellicht even toevoegen?
Andere oorzaak kan zijn als je de voet parkeerrem gebruikt bij file parkeren. Zonder gebruik hiervan, dus louter de P-Stand van de Automaat, kan de auto enigszins heen en weer bewegen. Voldoende om de trekhaak automobilist tijdig te laten reageren zonder gelijk een deuk in je kentekenplaat te duwen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik vraag me af of dit gerelateerd is aan de vorm van de neus, waardoor men in de spiegel e.e.a. niet kan inschatten.

Zelf heb ik een GS, waarbij men dat kennelijk ook niet kan inschatten. Wat idd wel helpt is een verstevigde, massieve kentekenplaathouder en nummerbord met rubber reli?f, zoals therock al aangaf. Je ziet dan wel deukjes erin, maar het vervormt vrijwel niet.

Genoeg mensen die het 'boem=ho' principe aanhouden, of hun portier onbekommerd open rammen en een flinke pit in je deur cre?ren.
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Laatst zag ik zon deuren rammer en sprak de dame erop aan. :X
Kreeg een grote bek terug en waar ik me mee bemoeide.
Zelf werkzaam bij een verzekeringsmaatschappij. Dus toen de vriendelijke dame weg was effe een briefje onder de ruitenwisser v benadeelde met kenteken van de vriendelijke vrouw en mijn gegevens als getuige.

Benadeelde heeft er gebruik v gemaakt en iemand heeft een duur lesje geleerd. :p

Als we met zijn alle er nu zo mee omgaan hebben we een stuk minder van die butsers zou je hopen ;) :roll:

Kleine moeite groot plezier
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
twcoolen zei:
Emigreer maar niet naar Frankrijk.... Daar staan de auto's niet voor niets zelden op de handrem.
Une v?rit? comme une vache: geprofileerd staal is altijd sterker. Daarom zijn Fransen blij met elke deuk.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
roell zei:
Laatst zag ik zon deuren rammer en sprak de dame erop aan. :X
Kreeg een grote bek terug en waar ik me mee bemoeide.
Zelf werkzaam bij een verzekeringsmaatschappij. Dus toen de vriendelijke dame weg was effe een briefje onder de ruitenwisser v benadeelde met kenteken van de vriendelijke vrouw en mijn gegevens als getuige.

Benadeelde heeft er gebruik v gemaakt en iemand heeft een duur lesje geleerd. :p

Als we met zijn alle er nu zo mee omgaan hebben we een stuk minder van die butsers zou je hopen ;) :roll:

Kleine moeite groot plezier

Roel.. Jij bent baas! Als meer Roel's zouden bestaan, start ik graag een team op ;)

On topic;
Ondertussen al achter of het de vorm van de neus was?
 

NanMac

Hoort erbij
3 mei 2011
35
0
0
Je kan dat stootblok er gewoon tussenuit halen bij aflevering zonder stootblok en kentekenplaat met houder rechtstreeks op bumper laten monteren ziet er een stuk fraaier uit. Nooit afkloppen iemand tegenaan gezeten met zijn "parkeercensor"