linker buitenspiegel gezocht voor Lexus RX 400h bouwjaar 2008

mario

Hoort erbij
6 jun 2015
26
1
3
Wij zijn opzoek naar een goed werkende linker buitenspiegel, verwarmd en elektrisch. Onze kleur van de auto is donker grijs, het hoeft niet precies dezelfde kleur te zijn, want kunnen ook de kappen overzetten.

mijn vrouw en ik. dat al gedaan bij onderdelenzoeker, helaas geen resultaat. heb nog wel 1 in de usa nieuw gezien, maar is niet origineel, dus gok of de kappen over te zetten zijn.

Even in de gaten houden naar welk demontagebedrijf de zilvergrijze rx, zie kopje 'toch niet 1 van ons, auto ramt gevel ......'.
Deze wordt waarschijnlijk total loss verklaard, spielgels lijken me nog heel.

ok bedankt voor de reacties, al moet ik zeggen ook wel aparte reacties van sommige mensen hier, over bijv. wie zijn wij etc. Wij zijn al geruime tijd hier lid, en altijd goede ervaringen gehad.

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me
ok bedankt voor de reacties, al moet ik zeggen ook wel aparte reacties van sommige mensen hier, over bijv. wie zijn wij etc. Wij zijn al geruime tijd hier lid, en altijd goede ervaringen gehad.
Zo was dat niet bedoeld hoor … maar lees het nog eens op je gemakkie terug 🍀.

Meestal wordt geschreven “ik zoek voor mijn …”, maar jij schreef “wij zoeken” , en dat maakte me nieuwsgierig 😁.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa