Locatie Navi DVD

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ik wil een update voor mijn navi aanschaffen, hiervoor heb ik de oude dvd nodig. Laat ik nou net die dvd niet kunnen vinden.... Waar zit deze?



gr. koen
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
ja daar zag ik wel een kast maar geen lade waar de cd in moet, moet je deze kast los schroeven om de cd te verwijderen?



gr. koen
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
kwp zei:
Ik wil een update voor mijn navi aanschaffen, hiervoor heb ik de oude dvd nodig. Laat ik nou net die dvd niet kunnen vinden.... Waar zit deze?



Bij mij zit die in de koffer naast het reserve wiel. Als ge die binnenbekleding plaat en de plastiek opheft om zo bij je reserve wiel te komen zit deze rechts ervan. Dan moet je het voorste stuk er afschroeven om dan zo aan de dvd te kunnen. Er is ook een ander systeem dat werk met een klepje dat je moet openen en aan dat koperen contactjes moet je indrukken om zo de dvd er uit te krijgen.Hier 2 fotoke's erbij. Succes ermee.
 

Bijlagen

  • Afbldng478_ir_0.jpg
    Afbldng478_ir_0.jpg
    55,1 KB · Weergaven: 44
  • Afbldng476_ir_0.jpg
    Afbldng476_ir_0.jpg
    47,7 KB · Weergaven: 46

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ok bedankt voor alle info!

Ik vind dit wel een slecht ontwerp, dat je van alles los moet gaan schroeven om de cd te wisselen, niet echt klantvriendelijk zeg maar. Maar goed, gelukkig doe ik al 7 jaar autotechnische opleidingen dus een paar schroefjes is geen moeite....



gr. koen