Love At First Drive stelt zich voor!

Love At First Drive

Nieuw hier
30 jun 2014
12
0
0
Beste Lexus fans!

Wij zijn twee broers die autoreviews maken, zowel een artikel als een video! We zijn nu ongeveer 1,5 jaar bezig en hebben inmiddels 3 Lexussen getest. Wij hebben toestemming gekregen om onze reviews hier te plaatsen en hopen dat jullie ze leuk vinden :) Wij doen alles zelf; schrijven, fotograferen, presenteren, filmen en monteren! Het is een hoop werk naast onze normale baan, maar wel erg leuk om te doen! Feedback is welkom en vragen stellen mag altijd!

Wouter & Laurens Honselaar
Love At First Drive

Lexus LS 600h L
Lexus GS 450 h
Lexus IS 300h
 
Leuk om te lezen en zien zeg!! Welkom hier op het forum, ben benieuwd naar de rest van de reviews!! :D:rulez:
 
Welkom op het forum :) Tijdens mijn zoektocht naar mijn huidige auto, ben ik inderdaad op jullie review gestuit. Goed gedaan en erg professioneel. De grote bladen kunnen er nog iets van leren!
 
Goed bezig heren en welkom op dit forum,nu nog een leuke review van een GS430;),veel plezier hier op forum.
 
Ah Wouter und bruder mooi jullie hier te zien :) Moeten binnenkort ons gemiste dagje Adam ook nog eens uitvoeren h? :) Gr. David
 
Welkom op Het Lexus Forum, Leuke reviews hoor. :D. veel plezier op het forum.
 
Leuke reviews! Alleen had ik ze liever gezien in het standaard forum formaat... maar wie ben ik :)

Bedankt! En doel je op de layout? Dat is vrij lastig. Ik heb namelijk de tekst gekopieerd en dat veranderde allemaal.. Dus heb het in ieder geval leesbaar gemaakt! En anders op onze site lezen ;)