LS400 1999

Norge

Nieuw hier
25 jun 2014
2
1
0
Hallo, even voorstellen.

Sinds ruim een maand ben ik eigenaar van een LS400 uit 1999. Technisch in perfecte conditie, nog met Red Carpet en in onderhoud bij Lexus Amsterdam.
Er zijn wel twee kleinere ongemakken: de navigatie ontvangt geen GPS signaal en de verlichting van de twee temperatuuraanduidingen voor bestuurder en passagier zijn defect. Voor de GPS gaat de LS binnenkort naar de dealer. Voor reparatie van de verlichting van de temperatuuraanduiding moet de navi-unit helemaal open; dat kan ook bij de dealer in 'verloren uurtjes'.

Ben nog op zoek naar 1 originele standaard LS400 velg (incl. center cap), behorend bij modeljaar 1999, om een tweede set te completeren.

Mooi dit forum vol Lexus enthousiastelingen, vooral nu de LS400 wat zeldzamer aan het worden is.

Groet,
Norge
 

Bijlagen

  • photo2279.JPG
    photo2279.JPG
    297,3 KB · Weergaven: 53
  • Leuk
Waarderingen: wilcom2005
welkom Norge
en succes met het in orde maken van de gps en verlichting

1 velg zoeken zal wat lastig worden denk
 
Welkom Norge en gefeliciteerd met je aanwinst! Prachtige LS in mooie kleurstelling. De mooiste generatie LS als je het mij vraagt. Ik heb er nog kort even naar gekeken maar in NL bijna niet te vinden. De jouwe was een 'barn-find'?
 
Ik kende de auto al langer, ik heb hem overgenomen van een vriend die zelf een LS600h heeft gekocht. Het is een origineel in Nederland geleverd exemplaar met een sluitende onderhoudsgeschiedenis (Lexus dealer) en is altijd zorgvuldig behandeld. Hij is van buiten en van binnen in zeer goede conditie, niet nieuw maar komt daar erg dichtbij. De kleur is Antique Bronze met een zwart interieur, inderdaad een erg mooie combinatie. De LS rijdt werkelijk perfect en het is inderdaad zoals ze zeggen; eenmaal LS gereden, dan nooit meer wat anders willen.

Al een tijd was ik op zoek naar een goed exemplaar, maar deze worden erg zeldzaam in Nederland. Ik ben zelf niet zo gek op ge?mporteerde exemplaren, omdat de geschiedenis vaak moeilijk is te achterhalen.

Via Ebay.de heb ik drie vrijwel nieuwe velgen kunnen vinden inclusief naafkappen, gepolijst zoals deze oorspronkelijk geleverd werden. Ben dus nog op zoek naar 1 exemplaar, of ik laat het reservewiel opnieuw polijsten en zoek daar een naafkap bij.

Ik ben eigenlijk benieuwd hoeveel LS400 exemplaren er nog rondrijden in NL.
 
hoi , welkom hier , mooie auto ! eindelijk een goede concurrent voor Henny's LS op de meetings :-)

gr wilcom2005