Madness

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Het is daar zeker een sport om zoveel mogelijk ravage te veroorzaken tijdens slippen met VOORWIEL-aangedreven auto's. driften kan je het namelijk niet noemen
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
:lol: :lol:

2642.jpg



Landcruiser on two wheels
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Door mijn werk ben ik vaak in Oman, Koeweit en Saudi geweest en geloof mij die mannen daar hebben een groot probleem: geld zat maar ze kunnen absoluut niet autorijden. Oman gaat nog maar Koeweit en Saudi spannen de kroon. Elk weekend rijden zich daar vele mannen kapot met deze kunsten. Elke Maandag zie je de wrakken weer liggen. In Koeweit stad moest ik zelfs op de stoep aan de kant springen want er vloog weer een Nissan Maxima een stoeprand op van 50 cm hoog dwars door een reclamebord heen. Ik heb een filmpje gezien op een boortoren dat een gezelschap met een Cayenne Gembella meer als 300 km/uur in de woestijn reed met de lampen uit. Geen probleem daar want als ze zich te barsten rijden zijn ze allen meteen bij Allah bovenin het paradijs. Ongelooflijk wat ik daar gezien heb. Ik heb het helaas niet gefilmd maar ik heb een autorijexamen gevolgd in Muscat van een paar Omani's, wat parkeren tussen olievaten (hoe toepasselijk!!) en een rondje rijden. Als dit lukt hoppa de straat op en rijden. Maar de meest spectaculaire stunt is met 100 km/uur een deur openen van een vierdeursauto, een man stapt uit en surft op zijn slippers over het asfalt. Dit doen ze op zand ondergewaaide wegen maar helaas is er ook wel eens een stukje zonder zand en dan hebben de slippertjes teveel weerstand en gaan de heren plat op de bek met alle dodelijke gevolgen van dien. Staat ook wel ergens op youtube onder Saudi roadsurfing.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
kijk dees dan ff want als ze geen kameel tussen de benen hebben slaan ze helemaal door :smile: