Make Over

Nostalgie

Nieuw hier
8 jun 2019
7
3
3
Ik vond dat het tijd geworden was om de brave uitstraling van mijn trouwe IS eens aan te pakken. Na alle jaren de auto technisch in topconditie te houden, mocht te buitenkant nu ook wel iets verdienen:

Volledig vernieuwde carrosserie: Het zwakke punt van de IS (roestvorming van binnenuit de kokerbalken bij de achterste wielkasten) verholpen door volledig uitslijpen en nieuwe delen te plaatsen. Vervolgens kokerbalken gereinigd en volledig dichtgespoten met dinitrol. Wielkastranden uitgeslepen en vernieuwd. Verder de gehele carrosserie aangepakt waar nodig. Na dit alles de auto naar de spuiter gebracht om de carrosserie volledig opnieuw te laten spuiten. Resultaat: fonkelnieuwe carrosserie! De koplampen zijn aangepakt door een zwart binnenframe en nieuwe Lenzen te plaatsen. De oranjekleurige reflector is er uitgehaald en een oranje lampje terug geplaatst. Hierdoor blijven de originele koplampen behouden en toch een sportievere look. De mistlampen zijn vervangen door donkere mistlampen. De grill, ruitenwissers, ruitenwisserparavan, emblemen en velgen zijn satijn-zwart geworden. Auto staat nu nog op hoogglans zwarte wintervelgen maar binnenkort weer op de originele satijn-zwart zomervelgen.
 

Bijlagen

  • Naamloos1.jpg
    Naamloos1.jpg
    200,3 KB · Weergaven: 53
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 3623

Brinkybunch

Hoort erbij
13 sep 2016
98
34
18
Erg mooi zo, bij ons zijn de kokerbalken afgelopen jaar ook gedaan. Heb je de koplampen zelf gedaan?
 
Laatst bewerkt:
V

Verwijderd lid 3623

Guest
Erg mooie wagen, zon nieuwe lak misstaat echt niet. Zit hier tegen jaloers aan, mijn wagen mag ook wel een nieuwe paintjob gebruiken om weer Lexuswaardig te worden šŸ˜‰

Mooi om te zien dat je de wagen zo goed conserveert!