Mario Stelt zich voor!

mzwart123

Nieuw hier
15 jan 2012
10
0
0
mlcoolj zei:
welkom hier mzwart, Innit heeft al antwoord gegeven op je vraag! Stel je eens voor als je tijd hebt! :rulez:

Ola wederom!

korte introductie, wel zo netjes lijkt me inderdaad.

Mijn naam is Mario, ik ben een enorme auto liefhebber. In zoverre dat ik de vers bestelde CT200h mag toevoegen aan een rijtje auto's waar je eng van zou kunnen worden, te weten; volvo 440, mazda 626 coupe, opel corsa, peugeot 106, renault clio, opel corsa II, renault clio II, nog maar een clio, skoda fabia, skoda fabia combi, skoda octavia station, en nu huidig skoda superb. Dat zijn dan nog maar de auto's waarin ik priv? heb gereden, naast het uitgeleefde wagenpark als voormalig taxichauffeur ...

Ik ben werkzaam als informatiemanager bij een landelijke vervoersorganisatie en van deze aardige mensen mocht ik weer een auto bestellen. Na een redelijke zoektocht, waarbij de BMW 1 serie, Citroen DS4, VW Golf, Mercedes A en B klasse en VW Jetta de revue zijn gepasseerd heb ik de CT200h getest en ik moet zeggen... De CT200h kwam als best naar voren als het gaat om auto voor je geld. (Lees: gadgets. GEK op gadgets...) Enige wat ik een beetje vond tegenvallen was het remmen, hier moet je even aan wennen. Veel autoblog's melden dat dit komt door het opladen van de accu's door het winnen van energie. Ach, nou ja.

Dus, ik denk, ik schrijf me in op dit forum om eens te kijken wat de ervaring is van huidige rijders, hoe lang zij hebben moeten wachten op hun speelgoed en zo nog meer.

Tot zover de introductie :) nu weer duimendraaien tot leverdatum :roll:

N.B. voor de statistieken; 28, samenwonend met vrouw die liever de DS4 had gehad (jammer...) en verknocht aan voetbal.
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, er zijn genoeg mensen met een CT200h. En die kunnen je vast meer vertellen over hun auto's. Verder lopen er al veel topic's over de CT. Dus veel lees plezier. :D
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Welkom Mario.

Met de CT200h heb ik zelf geen ervaringen maar de laatste maanden zijn er hier veel CT-rijders aangemeld dus er zijn al wat topics over deze auto geopend.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom op het forum!

Dank voor je intro. Neus vrij door de topics en mochten er vragen rijzen, laat het weten. ;)
 

mzwart123

Nieuw hier
15 jan 2012
10
0
0
Het wachten is blijkbaar niet zo heel lang als verwacht, althans... Als ik de lease-gepeupels mag geloven. Volgende week wordt de auto al afgeleverd bij Lexus Eindhoven, naar verluidt. Dan nog 2 weken op kenteken wachten, en gaan? Ben heul nieuwsgierig... Inmiddels staan collega's ook te watertanden, willen even kijken of het wat is :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
volgens mij is het 1 week wachten vanaf het moment dat ie bij de dealer is afgeleverd, but I could be wrong of course...