Markel - Lexus IS200

Markel

Nieuw hier
28 feb 2014
5
0
0
Zal me bij deze ook even netjes voorstellen!

Mijn naam is Marcel , ben 26 jaartjes oud en kom uit een klein dorpje net onder Rotterdam!
Sinds een jaar of 4 actief in de autowereld ( rijbewijs al een tijdje langer natuurlijk ).

In 2010 in het bezit gekomen van een Non Turbo Supra MkIV.
Na 2,5 jaar een swap gedaan en de auto voorzien van een 2JZ GTE VVT-i voor wat meer vermogen , draaide uiteindelijk een goede 350 pk op stock boost!
Her en der wat kleine tegenslagen gehad maar dat mocht de pret niet drukken, erg lang plezier gehad van deze wagen en helemaal gemaakt naar mn wens.

Over een goede 2 maanden ben ik huiseigenaar ( word momenteel nog gebouwd ), dit was ook de hoofdreden om hem te verkopen.
Werd tijd voor een degelijke wagen waar ik ook bijvoorbeeld normaal mee naar stad kan ;)
Auto via Autoscout weten te slijten aan een Lexus eigenaar ( Sven de Boer ). Hij rijdt nu mijn Supra en ik zijn Lexus , prima deal dus!

De Lexus komt uit 1999 en is geimporteerd uit Duitsland. Prima wagentje, niks op aan te merken!
Van het weekend andere velgen eronder & een klein stukje verlagen ( zit een schroefset onder ) , dan is die wel zo goed als af voor me...
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    61,1 KB · Weergaven: 68
  • lexus 2.jpg
    lexus 2.jpg
    136,4 KB · Weergaven: 54
  • lexus.jpg
    lexus.jpg
    82,6 KB · Weergaven: 61
Welkom! Mooie auto's! De Supra blijft een tijdloze auto. De IS200 trouwens ook :)
 
prachtig die MKIV , mijn Lexus heeft het onderstel van een MKIV ook wel de Supra in tuxido genoemd

mooie IS ook , en wat mooi dat je zo die deal kon maken , iedereen blij

welkom
 
Welkom! Vind de 'witte' een van de fraaiste kleuren bij een IS, zeker i.c.m. carbon/zwarte accenten. In ieder geval altijd gezellig om leden uit de provincie te hebben, zelf woonachtig in regio 0172.
 
Welkom hier Marcel, veel plezier hier op het forum en met de mooie IS 200
 
Welkom hier! zag hem indd voor een hele mooie prijs op het supramkiv forum staan! je hebt er iig iets moois voor terug! :D
 
Welkom! Het is een leuke deal om autos te ruilen :) beiden worden ermee geholpen :)
 
Welkom op Het Lexus Forum. Veel plezier met je IS. En succes met de plannen. En natuurlijk succes met je huis.
 
Mooie supra en ook mooie lexus. Vind wit eigenlijk ook een van de mooiste kleuren. Welkom op het forum
 
Welkom hier, en een mooie IS200 heb je daar. Heb hem een aantal keer voorbij zien komen in advertenties geloof ik.

Maar veel rijplezier ermee!
 
No Title

Zo, nieuwe velgjes ! XXR527 8,25*ET35*17 met 215/40 bandjes ! Staat prima zo :)
 

Bijlagen

  • photo1818.jpg
    photo1818.jpg
    469,4 KB · Weergaven: 64