Merchandising Lexusforum

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
69
0
Beste leden,

In de aanloop naar de meeting wil ik graag een indicatie krijgen of jullie interesse hebben in Lexusforum.nl merchandising.T-shirts, Jassen en/of Polo's met het logo, sleutelhangers, pennen etc en naast deze interesse, wat jullie er voor over hebben om daarvoor te betalen.

We moeten dit weten om een indruk te krijgen of dit zin heeft bij meetings.

Ik wacht jullie reactie even af.

Mooie nette polo, 25 euro tot meer.
Vgl. met de polo's van Ralph Lauren.

In in meerdere kleuren, niet alleen zwart. Marine blauw?

Idd, in een polo heb ik ook wel interesse.

Bv zilver-grijs ofzo, is redelijk neutraal. 25-30? lijkt mij een goeide prijs.

Ik heb ook wel interesse in een polo/t-shirt.

Prijzen zoals hierboven 25-30 Euro.

Niet verkeerd een Lexus webshop, mocht er een leuk zomerjas met het logo CT200h voor een goede prijs dan heb ik wel intresse. :rulez:

zijn er ook stickers en kentekenplaathouders? heb ook nog wel interesse in een polo!

Ik heb ook wel interesse in ??n of andere Lexusforum-sticker.

Een ander idee is misschien mini-shirts met een opdruk dat te maken heeft met Lexus?
Met mini shirt bedoel ik overigens dit:
t-shirt-mini-mercedes-1.jpg

Kentekenplaat houders en stickers zullen er verkocht worden. Stickers bij een donatie vanaf 2 euro en kentekenplaathouders vanaf 5.

De balie bij Lexus Breda zal deze hebben liggen op de meeting dag :rulez:

Hube ik begrijp dat de oproep of er iemand interesse heeft in merchandising alleen bestemd is voor de meeting's maar zou het niet prachtig zijn als lexusforum.nl een eigen webshop zou hebben.
Persoonlijk denk ik dat veel leden dit erg zal waarderen, helaas kan ik niet naar Breda dus volgend jaar misschien?

Wij zitten er ook aan te denken om dat te doen, echter moeten we een beetje oppassen dat de Stichting niet als bedrijf gezien gaat worden door de belastingdienst.

Hoe dan ook, wij zijn er zelf ook naar aan het kijken. En je kan altijd even bij Alor langs als je wat wilt hebben :)

Jongens,

Polo's worden duur. Waarschijnlijk niet onder 50 euro te leveren, tenzij wij er honderden gaan afnemen. Daar zijn we nog niet groot genoeg voor, helaas. En dan betreft het nog steeds een "gewone" fruit of the loom polo. Probleem zit hem in de hoge kosten van het borduren van het logo.

Zullen we gewoon een t-shirt laten bedrukken? Kan voor een leuk prijsje. Ik zal nog wel even uitzoeken hoe hoog. Verder hoor ik dan graag wat jullie willen.

Ik heb een paar polo laten bedrukken. De kwaliteit is redelijk. De drukkwaliteit is redelijk, maar verwacht niet dat het jaren mee gaat.

Kosten voor de shirts, 20 euro per stuk. Ik laat aan jullie over of jullie deze willen bestellen. Zie bijlage:

Beschikbare maten:
Heren: s-xxxl (Let wel op ze vallen erg groot.)
Dames s-l (Ik kan niet inschatten of deze groot vallen. s ziet er klein uit)

Hieronder een foto:
20120414_210557.jpg

Ik neem tot 15 mei de bestellingen op. Daarna laat ik ze maken. Dus, als je er eentje wil, moet je ze nu bestellen. Ik koop geen extra polos in.

Ik ben op zoek naar een andere polo leverancier. Als ik een andere heb, zal ik dit in dit topic vermelden.

De kans is echter dat we andere dingen gaan laten bedrukken die niet maatafhankelijk zijn, denk aan paraplu's, ijskrabbers of doming stickers. Helaas zijn de financien van de stichting nog niet solide genoeg om veel merchandising te bestellen, aangezien deze dingen in grote hoeveelheden moeten worden besteld.

Helaas zit ik nu met een grote hoeveelheid aan polo's die ik niet kwijt kan. Tenzij er een aantal mensen met grotere maten rondlopen.

Ik heb nu:
8 xl polos die als xxl vallen
1 xxl polo die als xxxl valt.
De gewone large en medium had ik niet teveel van en zijn al vergeven aan anderen. Deze polo's kunnen weg voor een verlies, ze worden verkocht op 23 juni, aan wie 10-15 euro aan de stichting doneert en zelf groot is, of een grote kennis heeft.

Helaas zijn de financi?n van de stichting door deze miskoop met zo'n 300 euro geslonken, en dat gat valt niet even te dichten. Ik zal er zelf nog wel wat geld in stoppen voor andere dingen.

Voorlopig kan het volgende wel besteld worden:

Paraplu met twee maal het LF logo, in een aantal kleuren te bestellen : 15.-
Iphonecase rubber, zwart met LF logo op de achterkant een text http://www.lexusforum.nl : 15.-
Pet, zwart met LF logo, 15.-
Rugtasje (niets anders dan een waterdichte canvas zak met reigkoord) zwart met LF logo: 10.-

Omdat dit allemaal per stuk moet worden besteld is het enigzins aan de duurdere kant. Kwaliteit kan ik nog niets over zeggen. Mocht je interesse hebben, laat dit dan weten. Deze artikelen gaan ook alleen op pre-order.

Mocht er nog interesse zijn voor doming stickers zie een voorbeeld onder:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Dan wil ik dit nog wel bestellen. Kosten komen op rond de 3,00 per stuk. Aangezien de minimale afname voor ons 250 stuks zijn, wil ik toch wel een bepaalde vorm van afname zekerheid hebben voor ik tot een dergelijke bestelling over ga.

Status
Niet open voor verdere reacties.