Ik ben op zoek naar een andere polo leverancier. Als ik een andere heb, zal ik dit in dit topic vermelden.
De kans is echter dat we andere dingen gaan laten bedrukken die niet maatafhankelijk zijn, denk aan paraplu's, ijskrabbers of doming stickers. Helaas zijn de financien van de stichting nog niet solide genoeg om veel merchandising te bestellen, aangezien deze dingen in grote hoeveelheden moeten worden besteld.
Helaas zit ik nu met een grote hoeveelheid aan polo's die ik niet kwijt kan. Tenzij er een aantal mensen met grotere maten rondlopen.
Ik heb nu:
8 xl polos die als xxl vallen
1 xxl polo die als xxxl valt.
De gewone large en medium had ik niet teveel van en zijn al vergeven aan anderen. Deze polo's kunnen weg voor een verlies, ze worden verkocht op 23 juni, aan wie 10-15 euro aan de stichting doneert en zelf groot is, of een grote kennis heeft.
Helaas zijn de financi?n van de stichting door deze miskoop met zo'n 300 euro geslonken, en dat gat valt niet even te dichten. Ik zal er zelf nog wel wat geld in stoppen voor andere dingen.
Voorlopig kan het volgende wel besteld worden:
Paraplu met twee maal het LF logo, in een aantal kleuren te bestellen : 15.-
Iphonecase rubber, zwart met LF logo op de achterkant een text
http://www.lexusforum.nl : 15.-
Pet, zwart met LF logo, 15.-
Rugtasje (niets anders dan een waterdichte canvas zak met reigkoord) zwart met LF logo: 10.-
Omdat dit allemaal per stuk moet worden besteld is het enigzins aan de duurdere kant. Kwaliteit kan ik nog niets over zeggen. Mocht je interesse hebben, laat dit dan weten. Deze artikelen gaan ook alleen op pre-order.
Mocht er nog interesse zijn voor doming stickers zie een voorbeeld onder:
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Dan wil ik dit nog wel bestellen. Kosten komen op rond de 3,00 per stuk. Aangezien de minimale afname voor ons 250 stuks zijn, wil ik toch wel een bepaalde vorm van afname zekerheid hebben voor ik tot een dergelijke bestelling over ga.