Met vista gebrande cd's ziet hij niet!!

Cindy220D

Nieuw hier
12 jun 2009
15
0
0
Als ik een cd gebrand heb met vista dan ziet het audiosysteem ( mark levinson) doe dan zegt het systeem "kijk cd .. na". Maar als ik dezelfde cd kopieer met een XP machine dan ziet hij hem wel. Hoe kan dat? en Is dat met een update op te lossen? 220D uit 2006
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het zou zo kunnen zijn dat vista cd's niet per definitie afsluit (om later nog bestanden te kunnen toevoegen). Wanneer je de MP3 cd's brandt met Nero, of Cheetah, of enig ander programma zal het wel werken. (Ik heb namelijk vista en ik brandt mijn MP3 cd's met Nero).
 

Cindy220D

Nieuw hier
12 jun 2009
15
0
0
Hube zei:
Het zou zo kunnen zijn dat vista cd's niet per definitie afsluit (om later nog bestanden te kunnen toevoegen). Wanneer je de MP3 cd's brandt met Nero, of Cheetah, of enig ander programma zal het wel werken. (Ik heb namelijk vista en ik brandt mijn MP3 cd's met Nero).

Dat heb ik uiteraard ook al geprobeerd maar dan ziet hij ze nog steeds niet.
Waar an dat dan nog aan liggen. Ik heb nero op mijn vista machine staan?!?!?
 

is250-09

Hoort erbij
6 mrt 2009
74
0
0
branden

branden

met XP, Vista en windows 7 Geen probleem met nero en ML hier.
Heb je hem wel op DATA CD gezet en FINALIZE
 

Loki

Hoort erbij
28 aug 2008
66
0
0
Cindy220D zei:
Als ik een cd gebrand heb met vista dan ziet het audiosysteem ( mark levinson) doe dan zegt het systeem "kijk cd .. na". Maar als ik dezelfde cd kopieer met een XP machine dan ziet hij hem wel. Hoe kan dat? en Is dat met een update op te lossen? 220D uit 2006

CD's bij voorkeur branden op lage snelheid, DVD's zeker branden op lage snelheid. Misschien is dat anders op je XP machine dan je Vista machine.

Hier met XP, Vista en Windows 7 geen enkel probleem in elk geval.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
ben er met loki eens, probeer een lagere snelheid en of een andere versie van je brandprogramma en mocht dat nog geen uitkomst bieden, dan kan je altijd nog switchen naar een ander programma/merkcd.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Dit ligt meer aan brandsoftware of besturings systeem (mogelijk combinatie hardware/software). misschien kan je alles opnieuw installeren (zowel windows als brandsoftware)
 

is250-09

Hoort erbij
6 mrt 2009
74
0
0
even een rare vraag. Als je de VISTA cd in je pc doet kun je mij even een screenshot sturen van de inhoud en extentie?

Richard