Mijn naam is Jong en ik rij al vele jaren Lexus. Op dit moment een RX450H uit 2016.

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Jong

Nieuw hier
5 jul 2024
2
0
1
Plotseling werkt mijn navigatie niet meer van mijn RX450H uit 2016. Bij het opstarten komt het logo Lexus gewoon te voorschijn. Kunnen jullie mij aangeven wat de oorzaak zou kunnen zijn?
 

Bobusa

Actief
12 okt 2008
351
214
43
Ik lees op ClubLexus dat dit helaas vaker voorkomt met de RX van deze serie. Heb je de accu vervangen? Of heeft de auto langere tijd stil gestaan?
Probeer eerst de radio/navigatie unit te resetten door de aan/uit knop langer dan 10 sec vast te houden. Als het goed is start deze opnieuw op en moet je hem wel even de tijd geven (zal opnieuw booten). Als dat niet werkt de negatieve accupool min. 10 min. eraf halen en opnieuw aansluiten. Als het goed is start de Radio/Nav unit opnieuw met een boot scherm. Het is zeldzaam dat de unit zelf kapot is.

Overigens, welkom op dit forum!
 

Jong

Nieuw hier
5 jul 2024
2
0
1
Hi Bobusa, de Lexus belde me en vertelde dat de navigatie stuk is? Alleen begrijp ik het niet want het logo start wel op en ik heb eerder een slechte ervaring gehad bij de dealer vandaar ik wat info zoek. En op de website hebben ze het over garantie 10 jaar of 200.000 km je zou zeggen zit nog binnen de garantie toch
 

Dirk_S

Hoort erbij
12 apr 2024
27
36
13
Welkom. Multimediasystemen vallen helaas niet onder de 10 jaar garantie.
 

Bijlagen

  • Voorwaarden garantie.pdf
    71,3 KB · Weergaven: 18