Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee, we zijn aan het kijken voor een locatie, het neigt naar de parkeerplaats van de Mac te Lelystad te gaan... maar dat is nog niet zeker... hou dit topic in de gaten.
- Tja, let op goed onderhoud, maar dat is een inkopper.
- Kijk naar de velgen, er kan roest op zitten (afbladeren coating of bubbeltjes onder de coating)
- Verder kan ik mij niet zoveel specifieke dingen voor mij halen waar de IS250 last van heeft.
- Rij er mee en kijk of alles gewoon lekker voelt. Of hij goed schakelt, of hij vibreert, hoe hij remt. Maar het lijkt mij dat je dat bij iedere auto checkt.
ja thx en dat doe ik zeker, de auto kan je door een ringetje halen geen krassen geen schade velgen zijn nog mooi geen stoeprandrammers geweest, gewoon een hele mooie auto met Full options en met 24 (ja!!!!!!!!) maanden garantie bij een bosch center in geheel nederland zonder eigen risico, fotos volgen z.s.m ik kan niet wachten haha !!!!