Misschien toekomstige Lexus-rijder

Siegfried

Nieuw hier
6 nov 2012
2
0
0
Goedemorgen, -middag of -avond,

Ik ben Siegfried uit Belgi?.
Vooralsnog geen Lexus-rijder, wel Mazda-fan. Momenteel rij ik met een 6 GH 2.5 - tot grote tevredenheid, met uitzondering van het verbruik betreft i.c. met hoofdzakelijk stadsritten.
Omdat Mazda geen "zuinig" alternatief heeft, en ik quasi uitsluitend Japans wil rijden, ben ik bij Toyota en Lexus aanbeland.
Ik kijk dan ook met gezonde interesse naar de CT200h.

Mvg,
Siegfried.
 
Welkom hier Siegfried! ik reed tot begin mei vna dit jaar ook in een Mazda 6 GH sedan, diesel. Zeer fijne auto's. Veel succes met het uizoeken van een nieuwe auto!
 
Welkom Siegfried :hi:

De CT200h is een mooie keuze. Persoonlijk vind ik het meer een rijders auto dan bijvoorbeeld een Prius, maar daar kunnen andere anders over denken.

Veel succes met de zoektocht!
 
Welkom Siegfried, een keuze maken valt altijd niet mee, heb hier voor 8 jaar Toyota gereden, en sinds kort een Lexus, maar dat heeft toch wel heel veel meer dan de Toyota, vind ik zelf, maar succes op het forum, en met het beslissen.
 
welkom hier!! :) een hybride is zeker wel een goed alternatief voorje! :) met veel stadsverkeer ga je zeker wel de 1 op 20 halen
 
welkom Siegfried

Ik heb altijd alleen maar Japans gereden (toyota) maar na een proefrit te hebben gemaakt met een lexus was ik echt wel verkocht!!! :D
Ik zou zeggen doe dat ook en weet bijna zeker dat je het zelfde doe...

Succes en we zien hem hier wel verschijnen!!
 
Welkom Siegfried :hi: ga je voor een CT200h dan zal je er echt geen spijt van krijgen ik geniet er steeds weer van als ik een blokje om moet :worship: