Mistlamp vooraan vervangen

gko777

Hoort erbij
20 jun 2012
40
0
0
Hi all,

Weer typisch iets voor mij, wil een ogenschijnlijk simpel werkje doen en zit na 2 vijzen al vast :(

Ik wou eens kijken of ik dat gele niet uit mijn mistlicht krijg. Mogelijk enkel lampje vervangen, anders zit er misschien een geel glas rond...

mistlicht.jpg

Anyway, het begint al met het losmaken van de mistlamp: ik schroef de 2 vijsjes bovenaan los, ze zakt wel, maar zit dan redelijk vast. Ook met wat kracht lost deze niet. In de handleiding staat 'lamp en kader losmaken'. Bedoelen ze met 'kader' dat gespoten stuk dat er rond zit? Ik zou niet graag iets breken, vandaar de vraag...

Thanks!

Geert
 

gko777

Hoort erbij
20 jun 2012
40
0
0
Tweede stomiteit vandaag :X

In mijn haast dit te posten niet gezien dat Niels dit probleem ook had gehad en dit issue reeds mooi had beschreven :rulez:

Sorry voor de dubbele post dus, ik heb vandaag geleerd dat ik eerst moet zoeken alvorens te posten :roll:

Bye!

Geert
 

gko777

Hoort erbij
20 jun 2012
40
0
0
Then again...

Die 2 bouten loszetten op zo'n onbereikbare plaats leek me nu toch wel heel veel werk te zijn simpelweg om een mistlamp te vervangen. Dus nog eens naar de foto's van Niels gekeken en ik zag 2 'stoppertjes' onderaan de lamp.

Ze kunnen er dus wel zo uit, maar je moet onderaan even ruimte maken dat de stoppers uit de gaten kunnen
mistlicht los.jpg

De gaatjes zichtbaar

mistlicht gat.jpg

En nu die gele dingen kapot maken en alles er terug in!

mistlicht geel.jpg

Snelle verbetering die niets kost, dat zijn de leukste! :D