M'n LS zakt door zijn hoeven

Alexusls400

Hoort erbij
29 jan 2011
81
3
8
Als mijn LS een paar uur stil staat zakt de linksachter veerpoot helemaal in. Ik heb geen luchtlekkage aan de buitenkant en aan de slangen kunnen ontdekken. Of het regelventiel blijft iets afblazen als het contact uit is of de veerpoot lekt inwendig. Als ik hem start, staat de auto in no-time weer recht.....iemand ervaring met dit verschijnsel?
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Heb er ( gelukkig) geen ervaring mee, maar ik begrijp dat als de auto gestart is de vering weer correct omhoog komt, hij blijft niet in een bepaalde stand hangen, dan blijft er volgens mij toch enkel een kleine lekkage ergens over, succes ermee
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
of de veerpoot lekt inwendig
Dat lijkt wel het meest waarschijnlijk. Zou het regelventiel nr. 2 lek zijn, dan zakken twee wielen in.

Bijgaand een schema ter verduidelijking:
 

Bijlagen

  • Heightcontrol-Ls400.gif
    Heightcontrol-Ls400.gif
    31,7 KB · Weergaven: 74

Alexusls400

Hoort erbij
29 jan 2011
81
3
8
Ik heb geen storing in het systeem gelukkig, gewoon balgje lek (schande eigenlijk, na 370.00km al :) )
Bij Suprasport heb ik 2 achterpoten kunnen bemachtigen, die ga ik er komende week onder fabrieken! :rulez:
Dan staat mijn LS weer gewoon op hoogte 's morgens, kan ik weer normaal instappen, ben tenslotte ook geen twintig meer! Ik kreeg al weer flashbacks naar de tijd dat ik alleen maar met verlaagde Celica's en Corolla's rondreed :D

Wordt vervolgt.........
 

Alexusls400

Hoort erbij
29 jan 2011
81
3
8
Christine heeft zichzelf gerepareerd...........
Luchtveringsprobleem is spontaan over. Geen idee wat het is geweest, maar m'n LS blijft weer recht staan. Wel een set achterveerpoten gekocht, maar ja, komt wel weer van pas.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
LOL@christine!

Een bekend verhaal, ga je naar de dokter is de klacht weg... Maar goed, het blijft een verdachte en spares kunnen geen kwaad ;)