Model 1:18 GSF

sanijon

Nieuw hier
17 aug 2014
12
0
1
Hallo

Weet iemand waar je een model auto van een GSF met de schaal 1:18 zou kunnen kopen?

Mvg Frank
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Schaarste drijft de prijs op. Zowel in het echt als in miniatuur.....

Het is een paarhonderd euro, maar wat is dat nou als je 'm écht wil hebben in 1:18? Één TPMS-sensor voor de Lexus is ongeveer dezelfde prijs. Drie keer tanken en je bent er ook. Als je een paar weken de fiets pakt voor het boodschappen doen dan heb je 'm alweer bij elkaar bespaard! ;)
Je kunt ook even geduld oefenen, bijvoorbeeld door op MP een zoekopdracht uit te zetten. Zo heb ik een 1:18 modelletje van mijn GS450h naar binnen gehengeld voor een honderdtje. Nog steeds een heel bedrag voor een model, maar wél een erg mooi model!

<edit> Nét even gekeken en zonder dollen op MP staat-ie te shinen voor rond de tweehonderd euro nu! :) . Da's goedkoper dan één TPMS-sensor!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

sanijon

Nieuw hier
17 aug 2014
12
0
1
Schaarste drijft de prijs op. Zowel in het echt als in miniatuur.....

Het is een paarhonderd euro, maar wat is dat nou als je 'm écht wil hebben in 1:18? Één TPMS-sensor voor de Lexus is ongeveer dezelfde prijs. Drie keer tanken en je bent er ook. Als je een paar weken de fiets pakt voor het boodschappen doen dan heb je 'm alweer bij elkaar bespaard! ;)
Je kunt ook even geduld oefenen, bijvoorbeeld door op MP een zoekopdracht uit te zetten. Zo heb ik een 1:18 modelletje van mijn GS450h naar binnen gehengeld voor een honderdtje. Nog steeds een heel bedrag voor een model, maar wél een erg mooi model!

<edit> Nét even gekeken en zonder dollen op MP staat-ie te shinen voor rond de tweehonderd euro nu! :) . Da's goedkoper dan één TPMS-sensor!
Waar heb je hem gezien dan, krijg hem niet gevonden
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Oh sorry, je hebt gelijk. Het model dat ik zag was een LC500h - ik was even in de olie denk ik. Zat met mijn gedachten bij de mooiste Lexus ooit ....
Anyway, zet even een zoekopdrachtje uit, wie weet komt er eentje langs in de komende weken!
 

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
692
617
93
Moet heb, maar die prijs is niet mis.
De prijs is hoger dan ik voor mijn eerste auto betaalde in guldens....

Uit de beschrijving is het niet helemaal duidelijk, maar ik heb toch het idee dat het hier een radiografisch bestuurbaar model betreft en mogelijk ook nog voorzien van een brandstofmotor. Dat zou de zeer hoge prijs kunnen verklaren. Ook het interieur is op de foto's te zien zeer fraai uitgevoerd. Al met al lijkt het een zeer fraai model bestaand uit veel afzonderlijke onderdelen met precisie gemaakt en niet een simpel kunststof model wat wel ongeveer op het echte model lijkt. In dat licht bekeken is de prijs nog steeds hoog maar krijg je mogelijk wel waar voor je geld. Het blijft natuurlijk veel geld
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Het is niet ongebruikelijk dat 1:18 diecast schaalmodellen fiks aan de prijs kunnen zijn. Met een beetje zoeken kun je modellen vinden die tot enkele duizenden euro's kosten. Kleine series modellen met een onvoorstelbaar oog voor detail, vaak met de hand vervaardigd... kostbare hobby!