Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
GPS-10 zei:Als genoemd, oplossing is vaak het tankpistool draaien, op z'n kop, niet te ver erin steken, of minder snel tanken (knijpen), waardoor het pijpje in de tuit beter lucht kan aanzuigen.
KWP zei:Inderaad, je zal net last hebben van een ongelukkige stroming in de vulhals.
KWP zei:GPS-10 zei:Als genoemd, oplossing is vaak het tankpistool draaien, op z'n kop, niet te ver erin steken, of minder snel tanken (knijpen), waardoor het pijpje in de tuit beter lucht kan aanzuigen.
Dan sta je helemaal een kwartier te tanken, nu in de kou zou ik het liefst die spuit automatisch zetten en lekker binnen gaan zitten![]()
Payne zei:Ik draai nu het tankpistool op zijn kop en dan slaat hij inderdaad niet af. :rulez:
In de hals zijn bij mij wel een plastic klepje maar daar druk je het vulpistool doorheen dus dat zal het probleem niet zijn.
Kan er wel mee leven.