- 27 nov 2022
- 28
- 42
- 13
Al een tijdje zit ik te twijfelen om wat geld bij elkaar te zamelen, mijn GS300 te ruilen en er een onwijs dikke LS460 voor teurg te kopen. Nu ben ik me echter steeds meer aan verdiepen in het model en kom ik erachter dat ze misschien toch niet zo betrouwbaar zijn als ik dacht. Ik lees o.a. dat de reparaties aan de schokbrekers, draagarmen en ABS modules aardig aan de prijs zijn en deze vaak rond 2 ton aan vervanging toe zijn.
Ik las verder ook dat de latere modellen hier minder tot geen last van hebben, maar deze vallen helaas voorlopig buiten mijn budget. Wat zouden jullie aanraden?
Hoe slecht zijn de pre-facelift LS460's en hoe erg zijn de onderhoudskosten in de praktijk? Ik hoor het graag van jullie!
Groetjes,
Nigel
Ik las verder ook dat de latere modellen hier minder tot geen last van hebben, maar deze vallen helaas voorlopig buiten mijn budget. Wat zouden jullie aanraden?
- De gok wagen, een LS460 uit 2007/2008 halen met rond de 200.000km
- Eventjes doorsparen, LS460 pre-facelift met minder km kopen (onder 175.000)
- Lekker doorrijden in de GS300 en wachten tot de nieuwere LS460s wat gezakt zijn in prijs
- misschien wel mijn favoriet, hopen op een GS460 die te koop komt te staan.
Hoe slecht zijn de pre-facelift LS460's en hoe erg zijn de onderhoudskosten in de praktijk? Ik hoor het graag van jullie!
Groetjes,
Nigel