- 17 dec 2010
- 831
- 0
- 0
Zo als de titel al aan geeft loopt mijn is200 met 180000km op de teller maar op 5cylinders
Maaaaar......... dit is alleen als ik een stukje heb gereden dus de auto een beetje warm is en dan blijft die slecht lopen.
Als hij echt koud is loopt die normaal en dat blijft ook totdat ik de motor uitzet en als ik hem weer aanzet loopt hij weer op 5cylinders. Rara hoe kan dat.....
Net was hij koud, dus ik een stuk rijden, niks aan de hand, ik de autobaan op. ff naar de 200 en een heel stuk 160kmh en hij liep als een zonnetje. Ik de motor weer uitgezet en gelijk weer gestart..........niks aan de hand............ik wacht 10min. en het was weer op 5cylinders.
Ik heb nieuwe bougies erin gezet en nieuwe boubines en nieuwe olie,haha.
Weet iemand wat het mischien zou kunnen zijn??
Het enigste wat ik nu nog kan bedenken dat het de injectoren zijn.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Mvg nick
Maaaaar......... dit is alleen als ik een stukje heb gereden dus de auto een beetje warm is en dan blijft die slecht lopen.
Als hij echt koud is loopt die normaal en dat blijft ook totdat ik de motor uitzet en als ik hem weer aanzet loopt hij weer op 5cylinders. Rara hoe kan dat.....
Net was hij koud, dus ik een stuk rijden, niks aan de hand, ik de autobaan op. ff naar de 200 en een heel stuk 160kmh en hij liep als een zonnetje. Ik de motor weer uitgezet en gelijk weer gestart..........niks aan de hand............ik wacht 10min. en het was weer op 5cylinders.
Ik heb nieuwe bougies erin gezet en nieuwe boubines en nieuwe olie,haha.
Weet iemand wat het mischien zou kunnen zijn??
Het enigste wat ik nu nog kan bedenken dat het de injectoren zijn.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Mvg nick