Mp3 in een lexus ls430 2001

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
Hallo allemaal.

kan iemmand mij de mogenlijkheden vertellen om mp3 af te kunnen spelen, of misschien een ipot aansluiten. ik zou dit wel prettig vinden.
cd wisselaar ombouwen tot mp3 bestaat volgens mij niet.
ik heb op engelse amerikaanse forums wel gezien gelezen over een bandje met een draadje eraan.. maar volgens mij is dat nou niet echt alles.

ik hoor graag de opties :D als die er al zijn :(
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
ziet er mooi uit..
dan kan ik dus mp3tjes op een usb stick zetten ofzo ? en dan op de harde schijf van dat ding zetten? neem aan dat er geen cd's in gaan...
en mijn originele cd wisselaar blijft toch ook gewoon werken dan ?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het originele unit blijft gewoon werken. Je hoeft de bestanden niet te kopieren, gewoon een USB stick erin en afspelen.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Met die nieuwere Lexussen heb je mooie 'Factory stereo integration' systemen zoals ze dat noemen.

Ik heb in mijn LS gewoon een AudioVox er tussen zitten, er is niks anders voor mijn auto. Deze stop je tussen de antenne en de Radio in. En dan ontvangt hij je MP3, via de antenne kabel dus, op 89.1, of 87.8 geloof ik. Maar ik moet eerlijk zijn, geluidskwaliteit kan beter :wink:

Ik zou voor iets van VaisTech gaan als het verkrijgbaar is
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
even wachten hoor ? ik bedoel mp3 cd's kunnen afspelen... jij zegt doormiddel van een kasje tussen je antenne en je radio.. vervolgens via een radio zender je mp3's te kunnen luisteren ? of ik begrijp het niet goed...
ik probeer inderdaad dat van vaistech denk ik maar.. even kijken hoe of wat precies...
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Jij heb het over beide hoor :lol: :?

Je begrijp het wel goed ja, maar op dat kastje sluit je dus gewoon een willekeurig MP3 speler aan d.m.v. een Aux In

Doe maar Vaistech, is veel beter