My three Lexi

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
69
0
Het komt niet vaak voor dat er een foto moment is waar alle twee mijn vorige auto's en mijn huidige bij elkaar zijn. Gisteren gebeurde dat. Alle drie de auto's waren bij elkaar voor een foto moment.

3lexi1.jpg

3lexi2.jpg

3lexi3.jpg

De foto's waren een beetje gehaast genomen omdat het erg koud was, maar binnenkort gaan we er nog meer nemen.

Dat is wel heel leuk, alle 3 op de foto. Heb je de eerste en tweede aan bekenden verkocht of gewoon kontakt blijven houden met ze? Ook al zijn ze haastig genomen, ik vind ze erg mooi. Vooral die Lexus IS :lol:

De eerste 3 participanten zijn er al :)

Maar inderdaad, die IS is mooi 8) . Mijn vorige auto's zijn eigenlijk allemaal naar familie gegaan. Men was in de familie altijd bereid het inruilbedrag te betalen voor de auto.

De zilveren IS200 heeft een speciale reis gemaakt. Deze ging van mij naar mijn ouders, en nu heeft mijn vriendin deze gisteren overgenomen nadat mijn ouders een IS250 gekocht hebben en staan er 2 prachtige zilveren Lexussen bij ons voor de deur.

coole foto,s hube...

zien er strak uit.. mag ik vragen waar die foto,s gemaakt zijn....
en 2 lex voor de deur is zeker niet verkeerd..... 8)

De buren begrijpen er niets van :P Maar het klinkt wel lekker decadent :)

De foto's maak ik over het algemeen in Lelystad, de dijk richting Enkhuizen. (Zie de reviews ook van de auto's welke ik van lexus amsterdam mee kreeg)

Geweldig , drie mooie exemplaren op de foto...
En eh... die banden sporen op het wegdek.... :lol:

gusmano Ls 400 8)

LOL, Die zijn niet van mij, maar het lijkt er wel op :)

Dat zou ik daar trouwens niet willen proberen. ik presteer het om hem zo het water in te sjezen :lol:

Als je eenmaal over dat gras begint te glijden........net ijs.

Ja dat ken ik, zo heb ik een keer een lantaarnpaal omver gereden met de Cadillac :lol: