- 15 jan 2024
- 59
- 67
- 18
Ola, Bonjour, Hallo,
Op deze pagina ga ik een beetje bijhouden wat er met de CT gebeurd.... aanschaf 05MAR2024, RDW op 13MAR2024, kenteken ontvangen 19MAR2024
Ben absoluut niet veel van plan, enkel wat aanpassingen (persoonlijke smaak) en/of wat OEM+ updates.
Was een tijdje op zoek naar een CT200h ter vervanging van mijn Corolla uit 1999 en uiteindelijk dit rood exemplaar gevonden in Duitsland, juist over de grens bij Winterswijk.
Ook in NL langdurig rondgekeken maar de combinatie van specs/opties, bekleding en een max km stand die ik voor ogen had, (en prijs uiteraard) deed me in Duitsland belanden.
Aangezien ik geen ervaring had met importeren van auto's was dit een 'ontmaagding'
Maar, het viel allemaal erg mee, wat informeren, wat geduld en wat afspraken verder staat ie nu met NL kenteken in mijn garage.
Kosten vielen ook mee, voor minder dan €900 boven op de koopsom was ik klaar.
Plannen:
[ X ] Achterwisser verwijderen
[ . ] USB aansluiting verleggen of een extra toevoegen *
[ . ] Spatlappen monteren *
[ X ] Type plaatjes achterklep verwijderen
[ X ] Ramen achter de B-Stijl laten tinten
[ . ] Elec garage deur remote intergreren dmv een knop links-onder het stuur *
[ X ] Duitse "4" Milieu sticker verwijderen.
* Hersenspinsels, nog niet concreet.
.
.
.
Op deze pagina ga ik een beetje bijhouden wat er met de CT gebeurd.... aanschaf 05MAR2024, RDW op 13MAR2024, kenteken ontvangen 19MAR2024
Ben absoluut niet veel van plan, enkel wat aanpassingen (persoonlijke smaak) en/of wat OEM+ updates.
Was een tijdje op zoek naar een CT200h ter vervanging van mijn Corolla uit 1999 en uiteindelijk dit rood exemplaar gevonden in Duitsland, juist over de grens bij Winterswijk.
Ook in NL langdurig rondgekeken maar de combinatie van specs/opties, bekleding en een max km stand die ik voor ogen had, (en prijs uiteraard) deed me in Duitsland belanden.
Aangezien ik geen ervaring had met importeren van auto's was dit een 'ontmaagding'
Maar, het viel allemaal erg mee, wat informeren, wat geduld en wat afspraken verder staat ie nu met NL kenteken in mijn garage.
Kosten vielen ook mee, voor minder dan €900 boven op de koopsom was ik klaar.
Plannen:
[ X ] Achterwisser verwijderen
[ . ] USB aansluiting verleggen of een extra toevoegen *
[ . ] Spatlappen monteren *
[ X ] Type plaatjes achterklep verwijderen
[ X ] Ramen achter de B-Stijl laten tinten
[ . ] Elec garage deur remote intergreren dmv een knop links-onder het stuur *
[ X ] Duitse "4" Milieu sticker verwijderen.
* Hersenspinsels, nog niet concreet.
.
.
.
Laatst bewerkt: