Namss' Red CT200h

Namssam

Hoort erbij
15 jan 2024
34
45
18
Ola, Bonjour, Hallo,

Op deze pagina ga ik een beetje bijhouden wat er met de CT gebeurd.... aanschaf 05MAR2024, RDW op 13MAR2024, kenteken ontvangen 19MAR2024

Ben absoluut niet veel van plan, enkel wat aanpassingen (persoonlijke smaak) en/of wat OEM+ updates.

Was een tijdje op zoek naar een CT200h ter vervanging van mijn Corolla uit 1999 en uiteindelijk dit rood exemplaar gevonden in Duitsland, juist over de grens bij Winterswijk.
Ook in NL langdurig rondgekeken maar de combinatie van specs/opties, bekleding en een max km stand die ik voor ogen had, (en prijs uiteraard) deed me in Duitsland belanden.
Aangezien ik geen ervaring had met importeren van auto's was dit een 'ontmaagding'
Maar, het viel allemaal erg mee, wat informeren, wat geduld en wat afspraken verder staat ie nu met NL kenteken in mijn garage.
Kosten vielen ook mee, voor minder dan €900 boven op de koopsom was ik klaar.

Plannen:
[ X ] Achterwisser verwijderen
[ . ] USB aansluiting verleggen of een extra toevoegen *
[ . ] Spatlappen monteren *
[ X ] Type plaatjes achterklep verwijderen
[ X ] Ramen achter de B-Stijl laten tinten
[ . ] Elec garage deur remote intergreren dmv een knop links-onder het stuur *
[ X ] Duitse "4" Milieu sticker verwijderen.

* Hersenspinsels, nog niet concreet.

Z861DS front_Small .jpg

.
Z861DS rear_Small.jpg

.
Z861DS int_Small.jpg

.
 
Laatst bewerkt:

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
Lekker ! Trouwens.. electrische garage deur opener is ook een OEM optie geweest he ? ;-)
 

Bobusa

Actief
12 okt 2008
246
144
43
Een van de mooiste combinaties! Mijn vrouw heeft dezelfde kleuren alleen interieur in beige stof/alcantara auto nieuw gekocht in 2014. Ze geniet er nog elke dag van.

Veel plezier met deze prachtige wagen!

Zelf zou ik de typeplaatjes niet verwijderen om deze origineel te houden. Wat wil je ermee bereiken?

Ik vind overigens niet getinte ruiten veel mooier staan. Geeft de auto meer flow en openheid met fijn lichtinval. Die donker getinte ruiten achter breekt de auto visueel door midden wat ikzelf niet mooi vindt.

Een optie is om de B-stijlen te laten lakken in glans zwart. Die zijn nu helaas mat gelakt wat wat mij betreft een foute keuze van Lexus was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Namssam

Namssam

Hoort erbij
15 jan 2024
34
45
18
Type plaatjes achter en ook die taaie Duitse "4" milieu sticker van de voorruit gekregen.
Die laatste was wel een taaie klant, maar hij is er helemaal af (geen krasjes, want alles met het nageltje, stickerverwijderaar EN veel, heel veel geduld)
 

AvensisGT4

Actief
6 jun 2021
110
101
43
Je kan ook die oranje plastic schrap mesjes gebruiken met lijm verwijderen, die maken geen schade maar halen wel eenvoudiger de lijm weg.
 

Namssam

Hoort erbij
15 jan 2024
34
45
18
Wisser achter verwijderd ( = ® van ErwinJDM)
Logo's verwijderd.
Vanaf de B-Stijl laten tinten.



CT200h Rear APR2024 Small.jpg


.
CT200h Side APR2024 Small.jpg
 
  • Geweldig
Waarderingen: ErwinJDM