navi

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Putnik

Nieuw hier
21 feb 2018
23
15
3
Aan iedereen de vraag, hoe kan ik een route uitzetten op de ingebouwde navi van mijn nx? routae van a naar b is het punt niet. mijn vraag betreft hoe voeg ik tussenstops.Wat ik gevonden heb is dat er tussenstops eerst ingvoerd dienen te worden. Gezien het een 2018 moddel betreft is er geen module welke contact maakt met lexus link app. Of, moet ik dan in volgordes werken, eerst tussenstop 1, vervolgens 2 en dan eindbestemmeing?
MIjn dank zal groot zijn
 
Ik heb deze functie nooit gebruikt maar als ik mijn eigen navi goed begrijp werkt het zo:

Je wilt van a naar b naar c naar d etc.
Stel bestemming b in, stel daarna bestemming c in, -de navi vraagt nu of je de bestemming wilt vervangen of toevoegen- kies toevoegen. Stel nu bestemming d in en kies hier ook weer voor toevoegen. Etc.

Zou moeten werken.
 
Heb daar een poos geleden zelf ook mee zitten puzzelen.
Als ik het goed onthouden heb, kun je achteraf nog de volgorde van de bestemmingen wijzigen.
Heb ik niet geprobeerd, het leek mij handiger om direct de juiste volgorde er in te zetten.

Onderstaande bladzijde van de handleiding heb ik gebruikt.
Hoewel niet van een NX, wel van een Lexus uit hetzelfde jaartal:

1721362807563.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno
Wat dat betreft zijn de ingebouwde navs erg beperkt. Een leuke route uitzetten en die dan bij bijvoorbeeld rijden gaat niet. Afgezien van een paar extra tussenstops. Je zou meer mogelijkheden willen hebben daarin.