Navigatie is de weg kwijt

Darkmatter

Heel actief
18 nov 2017
529
849
93
Ik had gisteren een vreemde ervaring met mijn navigatie. Tijdens het rijden werd het scherm opeens helemaal wit, daarna zwart, en toen kwam het gewone scherm weer terug maar moest de route opnieuw berekend worden. Toen dat gedaan was bleek de route opeens anders te zijn geworden. Ik heb de nieuwe aanwijzingen genegeerd en na een tijdje had de navi door dat ik niet de voorgestelde route volgde en sprong het systeem terug naar de oude route. Eenmaal op de plaats van bestemming bleek dat alle voorkeuren uit het systeem verdwenen waren, wat ook de andere route verklaart. Blijkbaar heeft het systeem zichzelf volledig gereset naar fabrieksinstellingen. Heeft iemand zoiets al eens eerder meegemaakt?

Jarno

• Leuk
Waarderingen: Yoyoman
Mijn 2018 LSje heeft dat ook één keer gehad, tijdens het rijden het scherm op zwart en na enkele seconden stond er iets van "starting" of zo.
Sommige instellingen waren weg, weet niet meer welke. Alles werkte daarna weer prima.
Nooit meer voorgekomen. Tja, het blijft een computer.

• Leuk
Waarderingen: Yoyoman
ja daarom gebruik ik TomTom op Apple car play of op Android auto . Ik had de navigatie een update gedaan maar die Toyota/ Lexus navigatie is gewoon kl##e

ja daarom gebruik ik TomTom op Apple car play of op Android auto . Ik had de navigatie een update gedaan maar die Toyota/ Lexus navigatie is gewoon kl##e
Tja... Als alles "hangt" heb je ook niets aan Carplay...
Trouwens de navigatie in de mijne is excellent! Ik zie mooi de weg in de HUD, ideaal! Ik gebruik m'n telefoon nooit voor navigatie.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa