Navigatie systeem Is200

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Vraagje over het navigatie systeem uit mijn Is200.
Zijn hier nog updates voor te krijgen? het cdtje is nog van het jaar 2000. Met andere woorden .....
Ik verdwaal nog! :O
 

Brenner

Hoort erbij
22 okt 2010
48
0
0
Hoi Hube,

Ik wil mijn navigatie in de is200 sportcross ook updaten maar heb er een vraagje over; is het makkelijk updaten omdat er ook de boordcomputer in verwerkt is? Ik heb me laten vertellen dat een navigatie update een erg dure exercitie kan zijn. Je link heb ik geopend maar ik zal eerst moeten kijken welke navi ik geinstalleerd heb...hoeveel kost een update?

hopelijk kun je me hiermee verder helpen...

thx

Dennie
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Dennie. Of onder de stoel of in de achterbak bij het reserve wiel vind je de DVD/cd drive. Daar stop je de nieuwe DVD/CD in. De update is volledig automatisch, alleen eventjes cd/dvd wisselen. Mocht je dit niet lukken dan kan je altijd nog bij de dealer een update bestellen. Of je besteld hem en gaat naar de dealer als je hem binnen hebt, zij plaatsen hem bijna altijd kosteloos voor je.

Verwacht zo'n 180 euro. Het bedrag zal er waarschijnlijk onder zitten.
 

Brenner

Hoort erbij
22 okt 2010
48
0
0
Hoi,

Ik heb het gecheckt, mijn dvdloader zit naast het reserve-wiel. Dus een update kopen via de lexus site of via de dealer...cd-tje erin en alles gaat vanzelf. Klopt het dat je niet met kopieeen kan werken omdat de boordcomputer dan van slag raakt of wordt het wel gedaan?

Mijn update is van 2005/2006 versie 1 ......ik kon niet de laatste revisie op de site ontdekken...

gr.

:rulez:
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Hmm ik heb ook gekeken naar die link maar ben nu wel aan het twijfelen of ik het wel ga doen. Is een copie een optie.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Sorry jongens, niet via deze site. (Moet mij hier strak aan houden want voor je het weet heb je een waakhond op je nek).
 

Brenner

Hoort erbij
22 okt 2010
48
0
0
duidelijk hube, heb besloten om voor the real deal te gaan.....bestellen is het beste via de lexus site die je hebt gegeven?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Je kan hem ook via de dealer bestellen, mocht er een rpijsverschil zijn, dan verwijs je hem naar deze site (officieel Lexus) en vraag je waarom. Dan moet hij je wel een zelfde prijs geven. Vaak wisselen ze dan ook nog even de DVD voor je.