navigatie systeem

wapper77

Nieuw hier
1 feb 2012
9
0
0
hallo allemaal,

Mijn navigatie systeem doet raar. Hij werkt een tijdje en dan geeft hij aan dat hij de dvd niet meer kan lezen. Als ik de dvd eruit haal en hem er weer opnieuw instop, doet hij het weer 5 minuten en geeft dan hetzelfde bericht. heeft iemand enig idee wat het kan zijn? is de lens vuil, of heb ik een groter probleem??

mijn instructie boekje is in het duits, maar dat heb ik nog niet zo goed kunnen ontcijfren... volgens mij staan daar ook niet echt trouble shooters in..

het wordt een lang ritje naar de wintersport als ik om de 5 minuten mn kofferbak in moet om de dvd uit de speler te halen en hem er weer in te stoppen...
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Allereerst welkom op het forum. Eventueel kun je jezelf (en auto) hier nog even voorstellen: viewforum.php?f=14 :hi:

Wbd DVD, alles wat je zelf al aangaf is mogelijk. Krijg je niet iets van een foutcode?
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Je kan even een schoonmaak cd proberen, is het goedkoopste om even te proberen. Oververhitting kan ook het probleem zijn. Ik weet niet of het erin zit maar het kan een defect ventilatortje zijn bijvoorbeeld