nep hout in de LS

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
Beste mede LSen

Ik heb op card.com een aanvullende set hout structuur gezien die mij wel wat lijkt (we hebben allemaal recht op onze eigen afwijking nietwaar?; ik vind nep hout in een auto gewoon errruuggg leuk :D ). Edoch, er is een matching real wood versie en een matching synthetic wood versie. Ik heb geen idee of onze Europese LS een real wood heeft of een synthetic. Het lijkt me het laatste, maar kan iemand me dat vertellen voordat ik het verkeerde aanvullende setje bestel???? :mrgreen:

Nico
 

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
Ho Jelmer en Joep,

Bedankt voor jullie snelle reactie. Ik ken Yamaha van de motoren en piano's en dergelijke. Nooit geweten dat ze ook in hout doen!!! Jeempie... het is dus nog echt fineer ook.. moet niet gekker worden :worship:
 

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
Jelmer,

Heb jij nog het stukje hout dat rond de versnellingspook zit ergens rondslingeren? (ik heb gezien dat je minimaal 1 sloop LS hebt). Ik wil dat gebruiken om het 2 din frontje op te leuken.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Nico Riegman zei:
Jelmer,

Heb jij nog het stukje hout dat rond de versnellingspook zit ergens rondslingeren? (ik heb gezien dat je minimaal 1 sloop LS hebt). Ik wil dat gebruiken om het 2 din frontje op te leuken.

Kijk eens op Ebay.com Daar vind je complete set's om " alles te beplakken" met hout

mvg

Henny
 

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
Yes yes.. ziet er strak uit, maar voor mij wat te 'kil'.

Henny: Inderdaad is er genoeg hout te kopen voor een lexus LS 400, maar ik zoek iets om een 2 din frontje netjes mee te maken. Er zit in een standaard setje wel hout voor e standaard radio, maar niet voor een aftermarket 2 din frontje. Dus zal ikzelf wat moeten verzinnen. Vandaar mijn gedachte het houten paneeltje rond de pook te gaan verbouwen.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Nico Riegman zei:
Yes yes.. ziet er strak uit, maar voor mij wat te 'kil'.

Henny: Inderdaad is er genoeg hout te kopen voor een lexus LS 400, maar ik zoek iets om een 2 din frontje netjes mee te maken. Er zit in een standaard setje wel hout voor e standaard radio, maar niet voor een aftermarket 2 din frontje. Dus zal ikzelf wat moeten verzinnen. Vandaar mijn gedachte het houten paneeltje rond de pook te gaan verbouwen.

Terug naar de standaard radio/cd is mischien ook een optie
 

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
Een korte update. Ik heb de kenwood in de 2 din ingebouwd. Tevreden over de kenwood. Geluid met de standaard boxen is voor mij goed genoeg. :)

2-din inbouwsetje van metra is niet best. :neutral:
Jelmer had me dat al gezegd. Goedkoop plastic dat zo kapot gaat, maar het is dan ook niet duur. Uiteindelijk de stalen standaard inbouwset gecombineerd met de metra inbouwset. Nu is het wel sterk genoeg!

Nep hout gekocht bij Carid.com. Passing is redelijk tot goed, maar matching OEM wood is wat optimistisch gesteld. :(

Toch maar gebruikt. Resultaat op de foto's. Moet nu nog iets verzinnen voor rond de kenwood. Jelmer kan ik toch de fineer plaat die rond de versnellingspook zit van je overnemen? :baseball:
Ik weet dat ze gebarsten zijn, maar ik denk dat ik er wel nog het juiste stukje uit kan halen. Hoef alleen maar twee keer de zijkanten van de 2 -din eruit te kunnen halen!
 

Bijlagen

  • 03022011028.jpg
    03022011028.jpg
    100,4 KB · Weergaven: 54
  • 03022011027.jpg
    03022011027.jpg
    175,7 KB · Weergaven: 57