Net ontdekt hoe audio te muten met 1 knopdruk

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Raine

Actief
17 sep 2023
100
67
28
Soms wil je wel eens het audio geluid even kort volledig uit zetten, tot nu toe zat ik dan op het stuur de volume -/- knop in te drukken of aan de volume draaiknop te draaien.
Bij toeval ontdekt dat wanneer je de "mode" knop op het stuur even ingedrukt houdt, je de audio mute activeert en bij weer even ingedrukt houden audio mute weer uit zet:cool:
 
Ok! Proberen waard bij de NX 350h.
Daar zit het trouwen in het menu onder die ‘puntjes’ op het multimediascherm.
 
Soms wil je wel eens het audio geluid even kort volledig uit zetten, tot nu toe zat ik dan op het stuur de volume -/- knop in te drukken of aan de volume draaiknop te draaien.
Bij toeval ontdekt dat wanneer je de "mode" knop op het stuur even ingedrukt houdt, je de audio mute activeert en bij weer even ingedrukt houden audio mute weer uit zet:cool:
Wel even handig voor de anderen om je auto model, jaartal en type te vermelden ;)
 
Ik denk stiekem bij alle Lexussen van de afgelopen 15 jaar - en wellicht zelfs langer terug - wel.. ;-)
 
Bij de LS werkt het niet als je de Mode knop (kortstondig) ingedrukt houdt. Het systeem gaat dan uit. De volumeknop heb ik nog niet geprobeerd.