Newbie Lexus

Proxihox

Nieuw hier
27 mrt 2013
9
0
0
Hoi allen,

Net gisteren een Rx400h executive uitvoering uit 2007 aangeschaft.
Ben er erg blij mee..wel meteen vraagteken over de cassettespeler maar dat is dan ook het enige.

Mijn vorig avontuur was een Range Rover. Dat was een drama. Ben dus nu echt gegaan voor betrouwbaarheid en dan kom je snel bij Lexus terecht. Het hybride gedeelte beschouw ik als een bonus. Al was het wel wennen tijdens de proefrit dat voor het stoplicht je niks hoort...

Ik ben benieuwd maar vol vertrouwen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Proficiat met de fraaie aanwinst!
Idd, de cassettespeler is een unieke 'feature'. Ik heb er ook 1, dus komende meeting wat stoffige sissende tapes uitwisselen :p

Veel plezier met de auto en volgens het RX topic is de dealer nog weinig wezenlijke hybride problematiek tegengekomen in 7 jaar ;)
 

Proxihox

Nieuw hier
27 mrt 2013
9
0
0
Thx.
Ja zal al mijn bandjes weer van zolder gaan halen. Kijken of ik de oude Ben Liebrand mixjes enz. nog leuk vind.
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Hallo welkom hier, dacht dat het niet meer voorkwam, cassetebandjes, trouwens mijn motor, uit 1995, daar kunnen ze ook nog in, vond dat al voor die tijd niet meer kunnen, maar veel plezier met de RX en hier op het forum.
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
h? gezellig, heb nog een schoenendoos vol met bandjes en een IS 300 uit 2003 waar ik ze in kan afspelen.
Als ik je aardig vind maak ik een mixed tapeje voor je HAHAHA ( zo probeerde je 30 jaar geleden indruk op een meisje te maken; zeg het er maar even bij anders snappen de jonge Lexusrijders hem niet).
 

toyboy

Actief
22 jan 2012
301
9
18
:D

Doe maar lullig over die fraaie cassettespeler, maar zo'n bandje heeft toevallig wel 2 kanten: kom je echt niet tegen bij een CD of USB-stick (is eigenlijk van oma Fonkel, voor de Belgische leden uiteraard bekend).
 

Proxihox

Nieuw hier
27 mrt 2013
9
0
0
Mooi..wat bandjes gevonden. Eerst met een potlood aan de gang om ze een beetje op te winden..dat is wel een hele tijd geleden.