Ni Hao allemaal

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
:smile: hallo ik ben Joop en sinds vorige week een trotse bezitter van een 2001 Is 200 Sport, heb vorige week gelijk ff een setje wielen met winterbanden gekocht werden aangeboden op MP dus maar even 440 kilometer de japanse krachtpatser ff goed uitgeprobeerd , kan niet anders zeggen dan perfectie heb der maar een paar foto's bij geknald mischien dat iemand hem herkent booyah :worship
CIMG7465.jpg
CIMG7469.jpg
CIMG7467.jpg
CIMG7468.jpg

Zeker Japanse (eigenlijk Chinees :) ) les gevolgd op Youtube, he Alor :D!

Konichiwa!

Hey welkom hier! Mooie IS heb je daar! Ik zou zeggen, veel plezier hier op het forum en veel plezier van je nieuwe ride!

HEY,

er zijn hier echte aziaten he!!! dus pas op!! :D haahaha

Maar joop! welkom!!! en ik zal je topic maar voor lief nemen voor deze ene keer :P

Des te meer IS200 rijders ik zie op dit forum, des de meer ik de is200 mis :(, die fout maak je maar 1x, dus de is250 zal denk ik blijven als de volgende er komt :P

:smile: ja sorry alan maar die tekst passt er gewoon erg goed bij vond ik , niet rekening houdend met de aziaatjes hiero ut was goed bedoeld

Nou is goed dan maar! het is maar dat je iets goeds hebt gedaan door een lexus te halen, want anders! :nono:

Haha Veel plezier met je auto en laat ons weten als je weer iets leuks hebt gedaan met de auto.

komt goed dan horen jullie het wel
ik las net dat stukje over jou oude is en dat wat jij gedaan hebt stond me wel heel erg aan hep je een pm gestuurd daarover :twisted:

Reply al gestuurd, dus ik hoop dat je er wat aan hebt!

En het zeker waard om in ieder geval xenon in je auto te plaatsen. Daarnaast is het voor de handige leden hier zeker aan te raden om de mistlamp mod te doen!