Niet Goed!

Ja, erg zonde. Ze mogen dan niet veel meer kosten, maar voor mij is het nog altijd een zogeheten 'droom auto'

Wat moet ik hier nou van zeggen...... :? :twisted: :twisted:
Je had er nog zo veel mensen gelukkig mee kunnen maken.
Mij onder anderen.... :roll:

Zonde zonde zonde.... :twisted:

Tjs, ik zou er ook geen nee tegen zeggen. Het blijft een absolute klassieker.

ZONDE!! :( hij moest er zelf maar in gaan zitten!!! en zichzelf er ook maar meepikken!!

Alan zei:
ZONDE!! :( hij moest er zelf maar in gaan zitten!!! en zichzelf er ook maar meepikken!!

Ik ben een groot fan van Clarkson (en Top Gear). En ik kan toch ook wel weer lachen om de kolderieke manier waarop hij zijn punt probeert te maken.

Als je Clarkson een b??tje volgt, weet je dat ie geen fan is van Lexus. Voor Top Gear is er volgens mij gewoon ??n probleem: Er is nu eenmaal niet zo heel veel op aan te merken.

Maar toch, ik denk dan altijd maar weer aan de niet-eens-zo-slechte recensie van de IS-F van het afgelopen seizoen.

Loki klopt, ik kan er ook weleens om lachen maar ik vind het soms gewoon zonde van de auto's hoe zij ermee omgaan. maar ik kijk graag naar best motoring :)

Top-Gear lijkt een beetje op zijn eind te lopen, al jaren het zelfde en JC blijft nog steeds een arrogante man. Geld zat en vooringenomen. Makkelijk om alles af te kraken wat je gratis krijgt en mag afraggen op een circuit. Zijn hele gedrag heeft niks met het echte leven te maken. Laat hem lekker in zijn foute Merc Black Series blijven rijden, dat is pas boring met 600 pk door Engeland te moeten scooteren. De serie geeft hem altijd het laatste woord, ik respecteer Richard Hammond veel meer en James. Maar goed ieder zijn smaak. En kritiek op Lexus raakt mij niet, eenmaal om en je wilt geen andere auto meer.

Ik heb nog niet gigantisch veel auto's gereden. Maar de Lexus bevalt mij ook super! ongeacht z'n kilometer stand.
Ik heb ook nog een tijdje in de Seville rond gereden toen de Lexus schade had. toen kon ik ze een beetje vergelijken. Maar die Cadillac is ook zeker geen verkeerde auto als je z'n leeftijd in ogenschouw neemt...

Maar ik rijd dagelijks in een oude afgereden Chevrolet Pick Up van 1988, en daar ben ik ook helemaal gelukkig mee :lol: Ik ga hem komende week denk ik trakteren op een nieuw motorblok :D

ach laat Jeremy gewoon doen, hij weet niet beter :)
Hij heeft ooit over de Ls400 gezegd dat het stiller was dan een rolls royce.
Natuurlijk vind hij de Ls400 'boring', hij heeft een onuitputtelijke voorraad van meer 'sportieve' wagens.
Ik moet toegeven dat ik een enorme fan van TopGear ben.
anywaysss...een zware auto, als de Ls400, zal nooit een sportauto worden maarrrrr..een acceleratietijd van ongeveer 7.5 sec tot 100kph is voor zo'n grote auto 'pretty impressive'

Raad eens waar ik in Januari naar toe ga?

Laten wij trouwens eerlijk zijn, wij willen allemaal een beetje Clarkson zijn..... al die mooie auto's testen en voetballen met kleine autotjes :)