Niet nieuw maar wel opnieuw voorstellen RVP-38

RVP-38

Hoort erbij
15 jan 2011
77
0
6
Beste forumleden

Ik heb mezelf al eens voorgesteld met destijds mijn Lexus IS 200.
Zoals de tekst zich al voor zich spreekt heb ik deze niet meer(al had ik hem graag willen houden om een verzameling te beginnen:grin:).
Maar de verzameling kan ik helaas maar beperken tot een paar accessoires van Lexus.
Zoals velen ben ik netjes de IS generatie aan het aflopen:), dus vandaar dat ik voor de IS 250 ben gegaan!
Het is een exemplaar uit 2008 met 145.000 km op de teller, Mark Levinson audio systeem, leren bekleding met stoelverwarming en in ieder geval mijn 2 belangrijkste eisen, navigatie-systeem en de automaat;)
Als deze 2 opties er niet op zaten had ik verder gezocht.

Maar man wat rijd deze auto geweldig (niet dat de is 200 dat niet deed) maar dit ligt veel strakker op de weg en het rijden is soepeler (de 200 was hier wat ruwer in qua wegligging)

Hierbij foto's van me wagen:blush:

Gr Rudi
 

Bijlagen

  • photo4183.jpg
    photo4183.jpg
    328,9 KB · Weergaven: 54
  • photo4184.jpg
    photo4184.jpg
    175,4 KB · Weergaven: 62
  • photo4185.jpg
    photo4185.jpg
    75 KB · Weergaven: 63
  • photo4186.jpg
    photo4186.jpg
    150,7 KB · Weergaven: 67
Laatst bewerkt:
Mooi man, het is inderdaad een wereld van verschil tussen de is200 en de is250!! Veel plezier!
 
Wat een mooie gave (in vele opzichten) auto.
Zo strak in de lakt en zo mooi afgewerkt. Soms begrijp ik niets van de lage verkoopcijfers van Lexus.
Vele veilige en vooral ook leuke kilometers gewenst !
PS: ik heb mijn GS met behulp een rotsblok van een laagje verf ontdaan. Dat doet zeer, vooral tussen de oren. Dinsdag naar de carosserier.... -(
 
Dank jullie:D

Dat gaat helemaal goed komen ben blij met mijn keus.
En iedereen die ik ken vind het tevens een gave wagen(ja ze zijn jaloers haha:p:))