Niet starten (RX-400)

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Vandaag een probleempje gehad, bij het starten , de melding dat de pook niet in de " P " stond en er dus niet gestart kon worden..... grrrr na een aantal keren in en uit de " P " startte hij gelukkig, wat kan ik verwachten? ik wilde eigenlijk volgende maand voor de 150k beurt.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Het zal iets te maken hebben met de schakelpositie schakelaar, misschien vuil/slijtage o.i.d. Hieronder een pdf met werking van het systeem.
 

Bijlagen

  • h18.pdf
    240 KB · Weergaven: 79
Laatst bewerkt door een moderator:

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Dank voor de info, het gekke is dat de sleutel wel verwijderd kon worden. Normaal gaat dat niet als hij niet in "P" staat. Het systeem heeft blijkbaar wel geconstateerd dat hij in de 'P' stond aangezien ik de sleutel kon verwijderen maar gaf tevens aan dat hij in de "P" moet staan om te kunnen starten ............. Ik hou het in de gaten, het is daarna niet meer voor gekomen.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
@GPS-10 ...... Heb jij een afstandbediening in je zak?, vandaag had ik het zelfde euvel ...... met een beetje (start)hulp naar Lexus Amsterdam alwaar de accu vervangen is, tevens de afspraak voor een beurt gemaakt.
Case closed.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
BTW, perfecte service van Lexus Amsterdam, ik heb daar mijn RX niet gekocht en toch al weer geconfronteerd met perfecte service, ook onderweg dus.... en de factuur gaat netjes op de post.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Als je erover spreekt...gebeurd het meestal ook ;)

'Gelukkig' slechts de accu, daarmee ben je beter af dan dat je schakelgarnituur uit elkaar moet...
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Vandaag de factuur binnen gekregen ..... net zo snel als de service dus, Ik schrok me wezenloos voor deze factuur van Lexus Amsterdam voor het vervangen van een accu,..... Wat een service!!!
Lexus Amsterdam kan bij mij niet meer kapot. Voor de duidelijkheid ik heb de mijne daar niet gekocht, maar volledige (mobiliteit) service en nette afhandeling valt mij ten deel, de factuur was lager dan de gemiddelde rekening bij buiten de deur eten :p uitgesloten Mcdee.. ik denk dat ik nog een doos Merci ga halen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
LOL Alor, daar kan dan ook wel wat beters vanaf dan een doos Merci :p
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Nou je het zegt,.... ik zie geen korting op de factuur GRRRR , nog eens gekeken .... wel dus -10%
 
Laatst bewerkt:

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Kortingen van 10% komen bij mij niet door mijn ingebouwde firewall. In de veilige modus echter, worden ze wel zichtbaar. [LOL]