Nieuw:Dick

dvk

Nieuw hier
1 mrt 2011
2
0
0
Ik ben Dick uit Zuid-Holland.
Ik heb net mijn Mercedes diesel ingeruild voor een LS 430 uit 2003.
Zeer strak, zand-grijs met zwart leer.
Omdat ik minder km maak wilde ik weer benzine gaan rijden.
Een vriend van mij heeft een lexus 400 en is hier zeer lovend over, dus ben ik gaan kijken naar een 430 omdat die wat jonger zijn en minder km hebben gereden.
Het is inderdaad een fantastisch rijdende auto, mooi afgewerkt en de motor is veel krachtiger dan die E-klasse diesel 6 cilinder. Die voelt wat zwaar en gezapig aan bij gas geven en stuurt veel vager dan de Lexus. Vooral de stilte van de motor is indrukwekkend.
Een klasse beter dan de E-klasse Mercedes; de S-klasse heb ik nog nooit bereden.
Helaas is er al een 1e krasje op de motorkap; jammer, want de auto heeft wel 177.000km gereden zonder ook maar 1 beschadiging. Kijken of de plaatwerker dat er uit kan poetsen.
Ik ben benieuwd of ik de ruimte van de stationwagon ga missen, het is altijd erg handig bij het vervoeren van grote spullen. De toekomst zal het leren.
Voorlopig ben ik zeer tevreden met de aanwinst.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hoi Dick! Welkom hier! Veel plezier met je LS430! In mei is er een meet, hier meer info
viewtopic.php?f=1&t=918

Als je meedoet.. copieer de lijst op de laatste pagina e plaats je naam onderaan :rulez:
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Welkom in de wereld van Lexus!!

En voor die het niet geloven:
dvk zei:
Vooral de stilte van de motor is indrukwekkend.
Een klasse beter dan de E-klasse Mercedes;
:worship:

Veel plezier met de LS430!!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom!

wat je kras betreft, misschien zou je ze zelf kunnen proberen uit te poetsen :) want het is natuurlijk erg zonde voor zo een nette auto.
 

lexilexi

Hoort erbij
26 sep 2010
28
22
3
Welkom, lijkt me een leuke auto die 430. Ik woon in Den haag.
Hopelijk deze week mijn Lexus 300 weer terug. Wil die 430 wel eens zien.