Nieuw hier en op zoek

Ericc

Nieuw hier
12 nov 2010
4
0
0
Hallo allemaal, mijn naam is Eric, nog niet in het bezit van een Lexus maar wel op zoek.

Momenteel verplaats ik mij nog met een MB, een technisch goede auto die ook goed roest ;-) maar na 7 jaar wil ik wat nieuwers. Ben in de markt geweest voor weer een MB, de W211 maar ja, die heeft ook zo z'n probleempjes vandaar dat ik nu eens voor een Lexus wil gaan.

Ik heb zeker over de benzine modellen geen slechte berichten kunnen vinden en heb mijn pijlen gericht op de volgende twee modellen: de IS 250, een vreselijk mooi gelijnde auto of de GS 430, mooi van lelijkheid. Dat laatste is uiteraard persoonlijk.

Op het www kwam ik de volgende tegen: http://www.autotrader.nl/auto/kopen/2ZXNV/algemeen.htm Is er hier toevallig iemand die de auto en/of verkopend bedrijf kent? Of iemand die een knappe 430 weet te staan?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi, succes met de zoektocht.

Ik heb geen arvaring met de dealer, misschien iemand anders. In ieder geval, erg fout kan je niet gaan met een Lexus :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hallo,

Veel plezier met je zoektocht en neem er gewoon de tijd voor! :)
 

Ericc

Nieuw hier
12 nov 2010
4
0
0
Zijn er bij een GS 430 nog bepaalde zaken om op te letten? Distributieriem of zwakke punten van het model?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom hier! Er zal vast wel iemand met een GS je vragen kunnen beantwoorden.