Nieuw hier met een is300

Chris1986

Nieuw hier
21 sep 2011
22
0
0
Hallo
Zal mij hier even voorstellen.
Mijn naam is Chris, ben 25 jaar en kom uit spijkenisse.
En ik ben sinds een paar maanden de gelukkige eigenaar van een zilvere Lexus is300 executive uit 2002.

Ben in 2008 verslaafd geraakt aan japanse auto's met de aanschaf van een nissan silvia s12 uit 88
Hele fijne auto en na deze een paar jaar te hebben gehad en er genoeg aan verbouwd had werd het tijd voor wat anders.

Ik heb toen in 2010 een nissan skyline r32 gtst opgehaald uit engeland en deze heb ik nu in de garage staan om even goed onder handen te nemen.

Al die tijd heb ik ernaast een Rover 200 1.8 als daily erbij gehad maar die was dit jaar aan vervanging toe.
En daardoor is uiteindelijk de beslissing gevallen om voor een lexus is te gaan.
En na wat bezichtigingen is de keuze dus gevallen op een is300 executive.

Ik zal een andere keer wat foto's plaatsen

Groeten, chris
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Chris, mooie bak die IS300, lekker wat power! Ik hoop je auto te zien. Er zijn hier nog een paar andere IS300 rijders, misschien kunnen jullie elkaar nog wat tips geven.
 

Chris1986

Nieuw hier
21 sep 2011
22
0
0
Thanks jongens.
Tijdens de meeting zit ik in azie dus dat gaat hem niet worden helaas zou graag een meeting willen bijwonen.
De r32 heb ik nog steeds en is een hobby auto voor circuit en driftdagen.

Gr chris
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
hoi chris welkom hier op het forum!

ook gaaf een s12! :rulez:

en veel plezier met je IS300!
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Welkom mede IS300 rijder, ik heb volgens mij toen ook bij jouw huidige auto gekeken. In spijkenisse gekocht ook? Ik had hem best willen kopen maar de verkoper gaf te weinig voor mijn auto terug en hij had ook niet echt tijd om fatsoenlijk te praten dus dan houdt ie hem maar lekker, was ook niet mijn kleur eerlijk gezegd maar dat is aan te passen ;)

Hoop je een keer op een meeting te zien :hi:



gr. koen