Nieuw hier: Remco

Remcootje

Nieuw hier
15 mrt 2011
18
0
0
:hi:
okay, de lexus CT200H bestelling gisteren bij de leasemaatschappij doorgegeven. Was nog even wat gedoe met het maandbedrag, daar men vernomen heeft dat de 4.1 opgave gewijzigd is door de importeur naar 5.33 l/100. Kan er niets over vinden, maar we hebben met elkaar meegedacht zeg maar. :D
Dus: BusinessPro, Dark Opal, Nav, parkeersensoren Zwart leer, chrome sierlijsten, en bumperbescherming achterop.

Kan helaas (nog) nergens een foto vinden van Dark Opal en Zwart leer.
Verkoper gaf sterke voorkeur voor Ivory leer, maar ik mag buiten kostuums om ook graag in spijkerbroeken lopen, evenals m'n dochters, dus zal de mooie uitsraling van dat lichte leer er snel af zijn. (ik heb ook een licht leren bankstel, met hetzelfde euvel )

Zijn er hier mensen die foto's hebben / kunnen maken van die combinatie? liefst in het zonnetje om die waanzinnige reflectie op te zien komen..

gr, en tot schrijfs

Welkom op Het Lexus Forum,

Succes met wachten op je CT.
Van dat leer, tja, zul je toch veel moeten gaan poetsen. :D

Maar deze actie begrijp ik niet
Leren bekleding parkeersensoren navi? en dan niet voor de luxe uitvoering gaan??
Er is bijna geen meerprijs en dan laat je de mark levinson installatie gaan??

En hoezo parkeersensoren als je een achteruitrijdcamera in je navi heb ingebouwd.
Dit is een geval van niet echt voorwerk verrichten...

De Mark Levinson installatie maakt hem af

Ik zie al parkeersensoren op Panda's! Heren van Nederland kunnen wij niet meer parkeren? Zo groot is een CT 200 nou ook weer niet. :D

Welkom Remco! Nu is het lange wachten begonnen...maar dat is de CT zeker dubbel en dwars waard.
:rulez:

@Sjakie
Ik vind de keuze anders best wel logisch hoor. Vind de aanname van slecht voorwerk hier niet op z'n plaats, sterker nog, ik heb het idee dat het eea in goed overleg met de dealer is samengesteld.

Hi Suxel,

Hmmz bedoel je mss dat de dealer hem een kortingsdeal heeft gegeven?
Dan zou het idd kunnen, bij leasen is dat moeilijk.
dat zijn ze niet echt gortig met extra kortingen.

En betreft de parkeersensoren zeker handig , kan niet meer zonder volgens mij.
Maar de navigatie heeft een ingebouwde camera dat is dan toch dubbelop?
Aangezien de parkeersensoren een optiebedrag hebben van 500 euro is dat zonde.

En alle opties welke er bij zijn genomen verschilt een kleine 1000 euro met de luxury line met ML installatie.
Bij een ander automerk wordt hier lachend 10.000 euro voor gevraagd.

Dus blijf nog steeds bij mijn standpunt :-)

tsja, gewoon een kwestie van rekenen, en prioriteiten stellen.
Als ik de Luxury aan zou kleden, kom ik ver boven mijn gewenste maandbedrag uit.
dus de BL-pro upgraden, met voor mij zinnige zaken was de beste optie.

een electrisch verstelbare stoel (zit er meestal alleen in, en als ze hem niet terugzet heeft ze weer wat goed te maken. :O )
electrische inklapbare buitenspiegels
ML geluid en een optie om in een stilstaande auto een dvd te bekijken? Ooit het geluid van de NIET ML versie gehoord? (10 speakers)

Maar goed, smaken verschillen gelukkig. :rulez:

Welkom Remco, de CT's are rooling op dit forum zo langzamerhand :D :D

Goede keus dat je niet voor ivory bent gegaan, mijn oude IS200 had deze combi ook, heel mooi maar ooh zo besmettelijk. :P

Waarom geen ivory leder? Dat is juist de mooiste combinatie met een donkere kleur op de auto. Zwarte auto's van binnen vindt ik niks, veel te triest en ziet eruit als elke VW Passat in de lease. Ledervet/melk van Swissvax op de bekleding en het gaat jaren mee. Dat maakt ivory leer zo mooi.

Coordinator zei:
Waarom geen ivory leder? Dat is juist de mooiste combinatie met een donkere kleur op de auto. Zwarte auto's van binnen vindt ik niks, veel te triest en ziet eruit als elke VW Passat in de lease. Ledervet/melk van Swissvax op de bekleding en het gaat jaren mee. Dat maakt ivory leer zo mooi.

Ja, als je het zo schrijft klinkt het wel horny hahahaha :D :D :D Swissvax en ledervet maaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkk meeeeeeeeeeeeee geeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkk hhahaha

Coordinator zei:

zoals eerder geschreven, smaken verschillen, zie boven hoe dat gaat met spijkerbroeken.

Ik vind een donker interieur erg mooi, en heel rustig. enne die buitenkleur zie je van binnenuit niet. En om nou een auto te kopen waarvan de buren of stoplichtkijkers denken wat een mooie combinatie.... neh... :)
Invetten moet je toch, ongeacht welke kleur.

hoe dan ook vanaf augustus gaat er een L in de straat staan. :rulez: